عکس؛ تیپ عجیب و غریب هالند در هواپیمای موناکو!

عکس؛ تیپ عجیب و غریب هالند در هواپیمای موناکو!

پایگاه خبری فوتبالی - ارلینگ هالند، به تازگی یک عکس در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده است که در آن در هواپیما نشسته است و در توضیحات هم نوشته که در راه موناکو است چرا که رقابت های فرمول 1 به زودی در موناکو برگزار خواهد شد و هالند هم به نظر می رسد که به این مسابقات علاقه دارد و برای تماشای آن ها راهی موناکو شده است.

به گزارش فوتبالی، اما نکته جالبی که در این تصویر وجود دارد این است که ارلینگ هالند لباس های جالب و نسبت عجیب و غریبی پوشیده است. این نوع از پوشش و لباس ها باعث می شود که او بیشتر مورد توجه قرار بگیرد چرا که او می توانست برای این سفر و نشستن در هواپیما از لباس هایی عادی تر و یا مثل سفر های باشگاهی از کت و شلوار استفاده کند. همین نوع پوشش او باعث سوژه شدن در رسانه ها و شبکه های اجتماعی شده است و برخی از کاربران شبکه های اجتماعی هم به شوخی گفته اند که او با این لباس ها می خواهد نشان دهد که مقصد بعدی اش لیورپول است!

هالند بازیکنی است که بسیاری از او به عنوان یک ستاره آینده دار یاد می‌کنند و معتقدند که او قرار است بهترین بازیکن جهان شود. باید دید که مسیر و روند او به چه شکل خواهد بود.

1470