چهارمین تیم برای روانخواه در 9 ماه اخیر

چهارمین تیم برای روانخواه در 9 ماه اخیر

پایگاه خبری فوتبالی- بادران چهارمین تیم 9 ماه گذشته است که امید روانخواه قرار است با آن همکاری کند.

به گزارش فوتبالی، امید روانخواه که امروز به عنوان سرمربی جدید بادران انتخاب شد، شهریور ماه 99 هدایت تیم خیبر خرم آباد را پذیرفت اما بعد از سپری کردن 4 هفته از مسابقات لیگ یک، در اواخر آذر ماه به دلیل اینکه زیربار حرف زور برخی مدیران این تیم نرفت، از خیبر خرم آباد جدا شد.

بازیکن اسبق استقلال چند روز بعد و در دی ماه به عنوان دستیار سید مهدی رحمتی در تیم شهرخودرو شروع به فعالیت کرد اما فقط دو بازی کنار این تیم بود. نکته عجیب اینکه علیرغم حضور روانخواه کنار شهرخودرو، رسانه این باشگاه هیچ خبری درباره همکاری با این مربی منتشر نکرده بود.

روانخواه در اسفند ماه سال گذشتنه دستیار مجید جلالی در تیم نساجی شد اما بعد از برکناری جلالی و آمدن ساکت الهامی از نساجی جدا شد تا امروز به عنوان جانشین محسن عاشوری هدایت تیم لیگ یکی بادران را در اختیار بگیرد.

به این ترتیب روانخواه در 9 ماه اخیر حضور در 4 تیم را تجربه کرده است و باید دید در چهارمین تجربه‌اش می تواند تیم بادران را که شرایط خوبی در جدول لیگ یک دارد به لیگ برتر برساند یا نه. روانخواه از مربیان جوان و آینده دار فوتبال ایران است که در برنامه های تلویزیونی فوتبالی هم به عنوان کارشناس حاضر می شود و تحلیلهای خوبی هم به بینندگان ارائه می دهد.

تیم های مس کرمان و بادران با 43 و41 امتیاز در رده اول و دوم جدول لیگ یک حضور دارند. استقلال خوزستان، فجر سپاسی و هوادار هم سه تیم 40 امتیازی لیگ یک هستند. البته بادران بازیهای سختی پیش رو دارد که باید دید در نهایت می تواند در این تیم موفق عمل کند یا اتفاق دیگری می افتد.

9697