انتقاد تند بیل از رسانه‌های اسپانیایی بابت رفتار با هازارد: انگار قتل انجام داده!

انتقاد تند بیل از رسانه‌های اسپانیایی بابت رفتار با هازارد: انگار قتل انجام داده!

پایگاه خبری فوتبالی – گرت بیل در گفت و گو با تایمز به انتقاد از رسانه‌های اسپانیایی پرداخت و گفت انتقادات از هازارد به اندازه‌ای است که انگار او قتل انجام داده.

به گزارش فوتبالی، گرت بیل در گفت و گو با تایمز درباره رفتار رسانه‌ها با او گفته: اگر می‌خواستم با دوستان و اقوام بیرون بروم توسط ۲۰ یا ۳۰ نفر احاطه می‌شدم و نمی‌توانستم تکان بخورم. بنابراین شما باید جایگاه‌تان در مادرید را که بی‌دردسر نیست پیدا کند. کاری سخت است اما چیزی است که به سرعت یاد می‌گیرید. در غیر این صورت بر شما تسلط پیدا می‌کنند.

بیل در ادامه افزود: احتمالا با شیوه‌ای به ذهن‌شان رسیده که دوست نداشتند و من مطمئن هستم که تمام رسانه‌ها در اسپانیا از این بابت خوشحال نبودند اما چیزی قرار نیست برای کسی تغییر پیدا کند. اجازه نمی‌دهم رسانه‌ها زندگی‌ یا رفتارم را تغییر دهند. می‌دانم که اندکی اسیر شده‌ام و این مسئله را می‌پذیرم. به اندازه کافی خوب صحبت می‌کنم و متوجهم که چه می‌گذرد.

مهاجم تیم تاتنهام در ادامه افزود: انتقادات از ادن هازارد؟ آن را مشاهده کرده‌ام. تقریبا به اندازه‌ای بود که انگار او آدم کشته است اما در نهایت این بازی فوتبال است.

گفتنی است قرارداد قرضی بیل با تاتنهام به پایان رسیده و این بازیکن به شدت اصرار دارد که به رئال مادرید برگردد.

1101