بررسی نقل و انتقالات احتمالی نمایندگان ایران در آسیا از دید ترانسفر مارکت/ سرخابی‌ها با 5-4 و تراکتور با کمترین تغییر

بررسی نقل و انتقالات احتمالی نمایندگان ایران در آسیا از دید ترانسفر مارکت/ سرخابی‌ها با 5-4 و تراکتور با کمترین تغییر

پایگاه خبری فوتبالی- از دید سایت ترانسفر مارکت تغییراتی در ترکیب 3 نماینده ایران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2021 رخ خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، با نزدیک شدن به پایان فصل 2020-2021 لیگ برتر فوتبال کشورمان شایعات زیادی درباره بازیکنان تیم های استقلال، پرسپولیس و تراکتور 3 نماینده کشورمان که به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یافتند، مطرح می شود.

در سایت «ترانسفر مارکت» درباره شایعات نقل و انتقالات تابستانی و تغییرات احتمالی در ترکیب 3 نماینده کشورمان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مواردی ذکر شده است.

سایت ارزش گذاری فوتبالیست های جهان به تغییرات احتمالی در ترکیب استقلال، پرسپولیس و تراکتور پرداخته که به تفکیک تیم ها در زیر می توانید این تغییرات احتمالی را مشاهده کنید:

*استقلال با 5 تغییر احتمالی در تابستان

خروجی‌های احتمالی: مهدی قایدی و محمد دانشگر

سایت ترانسفر مارکت در قسمت خروجی ها نام مهدی قایدی ستاره آبی پوشان پایتخت را قرار داده که از باشگاه های الدحیل، السد و الاهلی قطر پیشنهاد دارد. همچنین از نام محمد دانشگر مدافع استقلال به عنوان گزینه انتقال به تراکتور نام برده شده است.

ورودی‌های احتمالی: روزبه چشمی، سعید واسعی و امین قاسمی نژاد

روزبه چشمی مدافع سابق استقلال احتمال دارد از ام صلال جدا شود و به ترکیب آبی پوشان پایتخت اضافه شود. سعید واسعی گزینه آبی پوشان برای تقویت خط میانی است. امین قاسمی نژاد مهاجم پدیده هم گزینه اصلی استقلال برای تقویت خط حمله از سوی این رسانه مطرح شده است.

*پرسپولیس با 4 تغییر احتمالی در تابستان

خروجی‌های احتمالی: حسین کنعانی زادگان و احمد نوراللهی

طبق گزارش این رسانه حسین کنعانی زادگان اولین بازیکن خروجی پرسپولیس در تابستان است که راهی الاهلی قطر می شود. همچنین این رسانه از انتقال احمد نوراللهی هافبک سرخ ها به الاهلی قطر خبر داده اند.

ورودی‌های احتمالی: ریان تفضلی، رضا اسدی

در لیست بازیکنان ورودی سرخ پوشان پایتخت نام دو بازیکن دیده می شود. رایان تفضلی بازیکن ایرانی-انگلیسی باشگاه وایکام واندررز انگلیس گزینه پرسپولیس برای تقویت خط دفاع سرخ پوشان است. همچنین رضا اسدی هافبک سنت پولتن اتریش هم دومین خرید احتمالی سرخ پوشان پایتخت است.

*تراکتور با 3 تغییر احتمالی در تابستان

خروجی های احتمالی: سعید واسعی

تنها بازیکن خروجی تراکتور در تابستان طبق ادعای این رسانه سعید واسعی است که پیش تر گفته شد گزینه استقلال است.

ورودی های احتمالی: رضا قوچان نژاد و محمد دانشگر

رضا قوچان نژاد مهاجم سابق تیم ملی کشورمان که به تازگی بعد از دو سال حضور از زووله هلند جدا شده اکنون بازیکن آزاد است و باشگاهی ندارد. این مهاجم باتجربه گزینه خرید تراکتور در نظر گرفته شده است.. همچنین محمد دانشگر هم پیش از این گفته شد یکی از گزینه های تراکتور برای تقویت خط دفاعش است.

مسابقات مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا طبق زمان بندی اعلام شده از سوی AFC در شهریورماه برگزار می شود.

6641