شوخی هافبک بتیس: امیدوارم لوئیز انریکه به تعطیلاتم گند نزند!

شوخی هافبک بتیس: امیدوارم لوئیز انریکه به تعطیلاتم گند نزند!

پایگاه خبری فوتبالی - خواکین سانچز هافبک باتجربه بتیس همیشه به عنوان شخصیتی شوخ طبع شناخته می شده است. این هافبک که به زودی 40 ساله می شود، روز گذشته توانست به بتیس کمک کند تا سهمیه لیگ اروپا در فصل آینده را بگیرد. تیمش در مقابل سلتا کامبک زد و حالا خواکین و هم تیمی هایش می توانند با خیالی خوش به تعطیلات بروند.

به گزارش فوتبالی، خواکین که برای تمدید یک ساله قراردادش با بتیس به توافق رسیده است، در مورد اعلام لیست تیم ملی اسپانیا شوخی کرد. لیست تیم ملی اسپانیا برای یورو قرار است که دوشنبه توسط لوئیز انریکه اعلام شود و خواکین گفت که نگران حضورش در لیست است و دلیل عجیبی را هم برای آن عنوان کرد. وی اظهار داشت :" بله استرس دارم چرا که نگران هستم که لوئیز انریکه به تعطیلاتم گند بزند!"

خواکین که به نظر می رسد حداقل تا 41 سالگی به فوتبال بازی کردن ادامه می دهد، حس شوخ طبعی خود را از دست نداده است. او در اوایل قرن 21 جایگاه ثابتی در تیم ملی اسپانیا داشت اما در سالهای اخیر با بالا رفتن سنش طبیعتا جا را به جوان تر ها داده است و البته اسپانیا آن قدر هافبک خوب و آماده برای یورو دارد که نیازی به او نخواهد داشت.

4125