گزارش روز؛ تغییرات لوگوی ۶ تیم بزرگ لیگ برتر انگلیس

گزارش روز؛ تغییرات لوگوی ۶ تیم بزرگ لیگ برتر انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی – یک پیج اینستاگرامی تغییرات لوگوی باشگاه‌های معتبر و محبوب انگلیسی را کنار هم قرار داده و بررسی کرده که مشاهده آن‌ها خالی از لطف نیست.

به گزارش فوتبالی، ۶ تیم یونایتد،‌ سیتی،‌ تاتهام،‌ چلسی، لیورپول و آرسنال تیم‌هایی هستند که بیگ ۶ یا ۶ تیم بزرگ مشهورند و در این سال‌‌ها تغییرات زیادی در لوگوی‌شان صورت گرفته.

لوگوی ابتدایی منچستر سیتی و لوگوی سال ۱۹۹۷ این تیم با تمام لوگو‌های دیگر سیتیزن‌ها متفاوت است. در تمام لوگوهای این تیم یک دایره و یک کشتی خودنمایی می‌کرده. جز همان ۲ سال.

لقب تاتنهام زنبقهای سفید است اما اثری از این لقب در لوگوهای این تیم دیده نمی‌شود. حضور یک پرنده، یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های لوگوی تاتنهام در این سال‌ها بوده است.

لیورپولی‌ها همواره به پرنده افسانه‌ای در لوگوی‌شان (لیوربرد) فخر فروخته‌اند با مشاهده لوگوهای این تیم می‌توان متوجه شد همیشه این پرنده در لوگوها بوده.

توپچی‌های لندن هم همواره از یک توپ جنگی در لوگوی‌شان بهره گرفته‌اند. مسئله‌ای که نوعی هویت آن‌ها را نشان می‌دهد.

لوگوی چلسی در این سال‌ها تغییرات زیادی داشته اما المان ثابت در آن همیشه یک شیر بوده. گاهی سر یک شیر در لوگو بوده و گاهی خود شیر ایستاده در آن حضور داشته.

تیم منچستریونایتد هم که در ابتدا نیوتون هیث نام داشته و تیم کارگران راه آهن بوده در ابتدای راه هم لوگویش تغییر کرده،‌هم رنگ لباس و هم نام.

1101