عکس؛ سرنگونی کمک مربی آرسنال با تکل دوپای هافبک غنایی

عکس؛ سرنگونی کمک مربی آرسنال با تکل دوپای هافبک غنایی

پایگاه خبری فوتبالی - توماس پارتی هافبک غنایی آرسنال در تمرین اخیر این تیم با یک تکل دوپا، مربی تیمش را سرنگون کرد که پیر امریک اوبامیانگ مهاجم گابونی هم از این اتفاق به شدت به وجد آمد!

به گزارش فوتبالی، آرسنال تمریناتش را برای بازی پایانی لیگ انگلیس مقابل برایتون پیگیری کرد که پارتی 27 ساله با ویدیویی از اتفاقات تمرین مورد توجه قرار گرفته است. این هافبک غنایی در اولین فصلش در شمال لندن پس از انتقال 45 میلیون پوندی از اتلتیکو مادرید بسیار کمرنگ بوده است اما به نظر می رسد که این هافبک قرار نیست که روحیه اش را از دست بدهد و این را می توان از تکل خشن و دوپای او روی پای سم ویلسون، کمک مربی آرسنال فهمید که باعث سرنگونی وی شد!

در ویدیوی منتشر شده زمانی که توپ روی پای ویلسون قرار می گیرد، پارتی تکل خشنی روی پای او می زند و این مربی بخت برگشته را سرنگون می کند. اوبامیانگ 31 ساله که از این اتفاق به وجد آمده ویدیویی از این تکل را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده و نوشته است:" توماس پارتی برای جام ملت های آفریقای آینده آماده است. ویلسون بیچاره، برادر امیدوارم که هر چه زودتر ریکاوری کنی (فقط محض شوخی)."

البته ویلسون در این صحنه مصدوم نشد چرا که در پایان ویدیو در حالی که در حال خندیدن است، روی پای خود می ایستد.

4125