جیمی واردی به دنبال خرید خودرویی بامزه مربوط به یک سریال تلویزیونی

جیمی واردی به دنبال خرید خودرویی بامزه مربوط به یک سریال تلویزیونی

پایگاه خبری فوتبالی - جیمی واردی ستاره لسترسیتی که به شدت به فیلم ها و سریال های کمدی علاقمند است، در نظر دارد که خودروی زرد و معروف سریال The Inbetweeners را بخرد.

به گزارش فوتبالی، مهاجم کنونی لسترسیتی و تیم ملی انگلیس خودروی بنتلی کونتیننتال به ارزش 165 هزار پوند را برای امور شخصی خود در اختیار دارد اما در نظر دارد که این خودروی معروف و بامزه را برای قرار دادن در کلکسیون شخصی خود بخرد.

واردی به سریال کمدی The Inbetweeners به شدت علاقه دارد. شخصیت های اصلی این سریال خودروی فیات هاوایی مدل 1996 را در اختیار دارند که این خودرو زرد رنگ است اما درهایش به رنگ قرمز نقاشی شده است!

این خودرو در شهر بریستول برای حراج گذاشته شده است که تا کنون بیشترین پیشنهاد برای خرید آن 5500 پوند بوده است. یکی از نزدیکان واردی 33 ساله گفته است:" جیمی به نزدیکانش گفته است که می خواهد این خودرو را به کلکسیون خود اضافه کند."

آندرو استو فردی که خودرو را برای حراج گذاشته هم در مورد این خودروی فیات می گوید:" این خودرو به شدت بریتانیایی است. یک خودروی توسری خور است که هر کسی دوست دارد که بخشی از آن را در اختیار داشته باشد!"

4125