نماینده مردم قائمشهر: اجازه پایمال شدن حق تیم فوتبال نساجی را نمی‌دهیم

نماینده مردم قائمشهر: اجازه پایمال شدن حق تیم فوتبال نساجی را نمی‌دهیم

پایگاه خبری فوتبالی- نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که مردم قائمشهر پشت تیم‌شان بوده و اجازه پایمال شدن حق این تیم را نخواهیم داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، کمال علیپور خنکداری در تذکری شفاهی در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از چند هفته گذشته بین باشگاه فوتبال پیکان و سایپا احساس تبانی ایجاد شده است. در ۳۰ دقیقه پایان بازی شاهد تعویض ششم بودیم که طبق قانون باید از پیکان امتیاز کسر شود و به سایپا امتیاز اضافه گردد.
وی در ادامه اظهار کرد: مردم قائمشهر به دنبال عدالت و احقاق حقوق تیم‌شان هستند ما اجازه دهن کجی به تیم نساجی قائمشهر را نمی‌دهیم. تیم‌های نساجی، ملوان، تراکتورسازی و سایر تیم‌های فوتبال همگی ظرفیت کشور هستند و ما حق نداریم به آنها دهن کجی کنیم. بنده نیز اجازه نخواهم داد که حق مردم قائمشهر پایمال شود.

نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تیم نساجی قائمشهر نشاط را برای مردم آورده است نباید اجازه داد تا با بی‌قانونی این نشاط به کام مردم تلخ شود. وزیر ورزش باید ورود کرده و اجازه پایمال شدن حقوق تیم نساجی را ندهد.

6641