ترابیان: بهتر است لیگ فوتسال قبل از جام‌جهانی آغاز شود

ترابیان: بهتر است لیگ فوتسال قبل از جام‌جهانی آغاز شود

پایگاه خبری فوتبالی- رییس پیشین کمیته فوتسال می‌گوید اگر لیگ برتر فوتسال قبل از جام جهانی آغاز شود، زمینه موفقیت تیم ملی بیشتر فراهم خواهد بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، عباس ترابیان، رییس پیشین کمیته فوتسال در مورد این که به نظر شما چه زمانی برای شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال بهتر است؟ گفت: تیم ملی در رقابت‌هایی که در پیش دارد باید با یک روحیه بسیار خوب و در شرایط بسیار آماده روانی در مسابقت شرکت کند. من معتقدم باید حتما لیگ قبل از جام جهانی شروع شود و حداقل دو سه هفته‌ای را زمان برای برگزاری لیگ در نظر بگیرند و بعد از آن دو سه هفته هم بازیکنان در شرایط تمرینات مداوم تیم ملی باشند.
او با بیان این که در چند جام جهانی بودم و تجربه این اتفاق را دارم تاکید کرد: دغدغه بازیکنان و مربیان این است که قراردادها را با باشگاه مورد نظر امضا کرده باشند و خیال‌شان راحت باشد که قرارداد دارند و بعد از جام جهانی می‌روند در باشگاه‌شان و بازی می‌کنند.

ترابیان ادامه داد: در این شرایط هم تیم ملی آمادگی بازیکنان را از دست نمی‌دهد و هم بازیکن مطمئن است که از نقطه نظر معیشتی به مشکل نمی‌خورد. وقتی بازیکن قرارداد را می بندد مبلغی را دریافت می‌کند و خانواده تامین می‌شود و این‌طور نمی‌شود که خانواده بازیکن وسط بازی‌ها با بازیکن تماس گرفته و ذهن او را از این بابت مشغول کند. زمانی بازیکن بازی خوبی انجام می‌دهد که از لحاظ روحی مهیا باشد.

رییس پیشین کمیه فوتسال در پایان تاکید کرد: در سازمان لیگ فوتسال افراد شایسته‌ای حضور دارند و بهتر است طوری برنامه‌ریزی و مدیریت کنند که هم لیگ به خوبی برگزار شود و هم تیم ملی و بازیکنان بیشترین نفع را ببرند. 

6641