ملاقات ایجنت مهاجم اینتر میلان با نمایندگان تیم‌های شهر مادرید

ملاقات ایجنت مهاجم اینتر میلان با نمایندگان تیم‌های شهر مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - گزارشات حاکی از آن است که ایجنت لوتارو مارتینز مهاجم آرژانتینی اینتر میلان با نمایندگان دو باشگاه رئال مادرید و اتلتیکو مادرید درباره پیوستن احتمالی موکلش مذاکراتی انجام داده است. 

به گزارش فوتبالی، لوتارو مارتینز از زمان پیوستنش به اینتر، بازیکن بسیار مفیدی برای نراتزوری بوده است. او در این فصل یکی از ارکان قهرمانی اینتر در سری آ بوده و همچنین او در آخرین مصاحبه‌اش اعلام کرد که از بازی کردن در سن سیرو خوشحال است. با این حال گفته می‌شود، آلخاندرو کامانو مدیر برنامه‌های این بازیکن در این هفته ملاقاتی با باشگاه‌های رئال مادرید و اتلتیکو مادرید داشته است. 

به نقل از مارکا، تابستان گذشته بارسلونا مقصد اصلی این بازیکن بود، اما به خاطر مشکلات مالی کاتالان‌ها، این معامله انجام نشد و این بازیکن در اینتر باقی ماند. 

گزینه اصلی رئال مادرید برای خط حمله، بدون شک ارلینگ هالند مهاجم نروژی دورتموند است، اما از لوتارو به عنوان گزینه آلترناتیو یاد می‌شود. اتلتیکو مادرید هم به دنبال این مهاجم آرژانتینی است، زیرا احتمالا در پایان فصل، لوئیز سوارز می‌تواند از روخی بلانکوس جدا شود. 

اینتر جزو باشگاه‌هایی است که به خاطر پاندمی ویروس کرونا، دچار مشکلات مالی زیادی شده است و به نظر می‌رسد باید چند بازیکن خود را به فروش برسانند.

4416