مسی برای هشتمین بار آقای گل لالیگا شد؛ اوبلاک بهترین دروازه‌بان لالیگا

مسی برای هشتمین بار آقای گل لالیگا شد؛ اوبلاک بهترین دروازه‌بان لالیگا

پایگاه خبری فوتبالی - پرونده لالیگا در فصل 2020/21 هم به پایان رسید و بدین ترتیب اتلتیکو مادید قهرمان لالیگا شد تا دیگو سیمئونه برای دومین بار فاتح لالیگا شده باشد. اکنون با پایان لالیگا می توان به بهترین بازیکنان این فصل لیگ فوتبال اسپانیا نگاهی انداخت.

به گزارش فوتبالی، در جدول بهترین گلزنان، لیونل مسی با 30 گل در صدر جدول ایستاد و آقای گل لالیگا شد و پی چی چی را از آن خود کرد. این هشتمین باری است که لیونل مسی آقای گل لالیگا می شود و البته پنجمین بار پیاپی است که او عنوان آقای گلی را از آن خود می کند. پس از مسی، کریم بنزما با 23 گل قرار گرفت و پس از او هم لوئیس سوارز با 21 گل قرار دارد.

بهترین دروازه بان لالیگا هم یان اوبلاک بود که 20 کلین شیت داشت و برای چهارمین بار پیاپی بهترین دروازه بان لالیگا شد و جایزه زامورا را از آن خود کرد. یان اوبلاک به طور کلی 5 بار جایزه زامورا را برده است و دروازه بان بسیار توانمندی در لالیگا به شمار می رود.

بهترین پاسور این فصل لالیگا هم ایاگو آسپاس بود که با 13 پاس گل توانست عنوان آقای پاس گل را از آن خود کند. پس از او یورنته با 11 پاس گل و کروس با 10 پاس گل قرار گرفتند.

1470