بررسی اشتباهی که سرپرست پرسپولیس انجام داد؛ هماهنگ کننده اتوبوس چرا کنار زمین حضور داشت؟

بررسی اشتباهی که سرپرست پرسپولیس انجام داد؛ هماهنگ کننده اتوبوس چرا کنار زمین حضور داشت؟

پایگاه خبری فوتبالی- یکی از بخش های آرای کمیته انضباطی در بازی پرسپولیس و سپاهان مربوط به یک چهره جنجالی بود.

به گزارش فوتبالی، هر چند که باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد احکام کمیته انضباطی علیه این باشگاه و بازیکنانش به خاطر اتفاقات بازی با سپاهان و استقلال بسیار سختگیرانه و عجیب بوده اما درباره یک مورد اشتباه مسئولان تیم و باشگاه پرسپولیس منجر به این شد تا به نوعی شان باشگاه پرسپولیس زیرسوال برود.

احسان کوراهیه که اولین بار تصویر او از سوی بخش رسانه ای باشگاه سپاهان منتشر شد و سپس در برنامه فوتبال برتر محمد حسین میثاقی به صورت ویژه به آن پرداخت، حالا همه او را به خاطر اتفاقات بازی سپاهان می‌شناسند، او که یکی از افراد نزدیک به تیم است نقش کمک افشین پیروانی را در امور مربوط به مدیریت تیم بر عهده دارد و طبق وظایفی که از سوی مدیر تیم پرسپولیس برای او تعریف می شود، هماهنگی‌های مربوط به گرفتن اتوبوسی که تیم را از فرودگاه به هتل، از هتل به ورزشگاه و از ورزشگاه به هتل یا فرودگاه برساند انجام می‌دهد.

در مورد او که بخشی از حکم صادر علیه قرمزها شاملش می شود، حالا  با توجه به حکم کمیته انضباطی شش ماه محروم و 20 میلیون تومان جریمه شده است. او هر چند در باشگاه پرسپولیس سمت و یا پست رسمی ندارد و فقط به دلیل علاقه به پرسپولیس کنار این تیم است اما اگر حتی دوست افشین پیروانی هم بود، نباید کلا پیروانی او را تکذیب می کرد. می توان گفت اشتباه اول را افشین پیروانی مرتکب شد که ادعا کرد کوراهیه را نمی شناسد و در این باره قسم جلاله می خورد او را نمی شناسد، پیروانی می‌توانست بگوید کوراهیه را می‌شناسد اما در تیم مسئولیت رسمی ندارد. برخی هواداران و منتقدان در شبهکه های اجتماعی سوال پرسیده اند چرا پرسپولیس که این روزها به گفته مدیران و بازیکنان این تیم حساسیت نسبت به آنها بیش از سایر تیم ها است باید فردی که مسئول هماهنگ کننده اتوبوس است مجوز حضور کنار زمین مسابقه را می دهد؟ درست است که روز بازی در اصفهان افراد متفرقه زیادی کنار زمین حضور داشتند و خیلی‌ها هم هیچ سمتی در دو تیم یا برگزاری مسابقه نداشتند اما چرا مسئولان تیم پرسپولیس اجازه دادند این فرد کنار زمین بیاید؟ حالا که این شخص از سوی کمیته انضباطی با محرومیت حضور در ورزشگاه مواجه شده است باشگاه پرسپولیس باید جریمه درنظر گرفته برای او را پرداخت کند و باشگاه از این نظر ضرر هم کرده است.

7655