فرگوسن: فرناندز تکه گمشده پازل منچستریونایتد در سالیان اخیر بود

فرگوسن: فرناندز تکه گمشده پازل منچستریونایتد در سالیان اخیر بود

پایگاه خبری فوتبالی - سر الکس فرگوسن سرمربی اسطوره‌ای سابق منچستریونایتد به تمجید از برونو فرناندز هافبک پرتغالی این باشگاه پرداخت و او یک بازیکن بی نظیر خطاب کرد. 

به گزارش فوتبالی، برونو فرناندز در ژانویه 2020 از اسپورتینگ لیسبون به منچستریونایتد پیوست و از آن موقع تاثیر غیر قابل انکاری روی شیاطین سرخ گذاشته است. این ستاره 26 ساله در این فصل بهترین گلزن و پاسور منچستریونایتد بوده و به آن‌ها در نایب قهرمانی لیگ و همچنین رسیدن به فینال لیگ اروپا کمک شایانی کرده است. 

به نقل از سایت گل، فرگوسن تحت تاثیر عملکرد برونو فرناندز قرار گرفته و معتقد است که او همان چیزی است که منچستریونایتد سال‌ها به دنبالش بوده است. فرگوسن در این باره به رادیو بی بی سی منچستر گفت: "باید بگویم که او فوق العاده کار کرده است. او گل‌های بسیار مهمی به ثمر رسانده و موقع زدن ضربات پنالتی، بسیار با اعتماد به نفس پشت توپ قرار می‌گیرد و من فکر نمی‌کنم که دروازه‌بان حتی به توپ هم نزدیک شود. او آرام است، شوت‌های خارج محوطه او، یک تهدید محسوب می‌شود و منچستریونایتد به چنین بازیکنی در چند سال گذشته واقعا نیاز داشت. او پاس‌های کلیدی در یک سوم دفاعی حریفان می‌دهد. پاس‌های او لایه دفاعی حریف را در هم می‌شکند و فکر می‌کنم که این نکته کلیدی است."

4416