رومنیگه: لواندوفسکی از رونالدو و مسی بهتر است

رومنیگه: لواندوفسکی از رونالدو و مسی بهتر است

پایگاه خبری فوتبالی - کارل هاینز رومنیگه رئیس باشگاه بایرن مونیخ مدعی است که روبرت لواندوفسکی ماشین گلزنی باواریایی‌ها در چند وقت اخیر ثابت کرده که از کریستیانو رونالدو و لئو مسی بهتر است. 

به گزارش فوتبالی، عصر شنبه بایرن مونیخ در هفته پایانی بوندسلیگا به مصاف آگزبورگ رفت و موفق شد با نتیجه 5-2 به پیروزی برسد. مهاجم لهستانی در این دیدار یک گل به ثمر رساند و رکورد گرد مولر افسانه‌ای را زد تا رکورد 41 گل در یک فصل را به نام خودش ثبت کند. او همچنین پیش از حذف بایرن مونیخ برابر پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا، پنج گل در شش بازی زده بود. 

به نقل از سایت گل، رومنیگه در خصوص مقایسه لواندوفسکی 32 ساله با مسی و رونالدو گفت: "او جایزه بهترین بازیکن سال را از فیفا دریافت کرده، پس برای من همه چیز روشن و واضح است. بله، استعدادهای زیادی، همچون کیلیان امباپه وارد جهان فوتبال شده‌اند، اما در حال حاضر روبرت لواندوفسکی بدون شک بهترین بازیکن دنیاست. از نظر من، او در حال حاضر از کریستیانو رونالدو و لیونل مسی هم بهتر است."

رومنیگه در ادامه افزود: "گرد مولر در سال 1972، موفق شد 40 گل در یک فصل به ثمر برساند و من معتقد بودم که این رکورد هیچ وقت شکسته نخواهد شد. با این حال روبرت آمد و کار خارق العاده‌ای انجام داد."

4416