رشفورد احتمال خروجش از منچستریونایتد را رد نکرد!

رشفورد احتمال خروجش از منچستریونایتد را رد نکرد!

پایگاه خبری فوتبالی - مارکوس رشفورد ستاره منچستریونایتد اذعان کرد که صد در صد به شیاطین سرخ متعهد است، اما شاید در آینده در خارج از انگلستان توپ بزند. 

به گزارش فوتبالی، مارکوس رشفورد از آکادمی منچستریونایتد دوران فوتبالی‌اش را آغاز کرد و در چند فصل گذشته به یکی از ارکان اصلی ترکیب این تیم تبدیل شده است. او موفق شده در 270 بازی برای منچستریونایتد به میدان برود. مارکوس رشفورد تا سال 2023 با شیاطین سرخ قرارداد دارد، اما معتقد است که او شخصیت جاه طلبی دارد و شاید در آینده‌ای نزدیک به خارج از انگلستان برود. 

به نقل از سایت گل، رشفورد در گفت و گویی کوتاه با گاردین در خصوص این که آیا او در آینده در کشور دیگری بازی خواهد کرد، گفت: "من هرگز نمی‌گویم خیر. باشگاه ایده آل من به جز منچستریونایتد؟ من هوادار رئال مادرید و بارسلونا هستم، زیرا آن‌ها همیشه بهترین بازیکنان را در اختیار داشته‌اند و فوتبال زیبایی ارائه می‌دهند. همه بازی‌های رئال مادرید و بارسلونا را تماشا می‌کنند."

پیش از این اعلام شده بود رشفورد در حال یادگیری زبان ایتالیایی و اسپانیایی است. او در ادامه افزود: "فوتبال به من این فرصت را داد که به کشورهای مختلفی سفر کنم. قطعا شما به برخی از کشورها علاقه دارید و می‌خواهید بیشتر در خصوص آن یاد بگیرید. یادگیری زبان، بخشی از آن علاقه و اشتیاق است."

4416