مجری برنامه "شبهای فوتبالی"، پسرخاله رییس فدراسیون فوتبال نیست

مجری برنامه "شبهای فوتبالی"، پسرخاله رییس فدراسیون فوتبال نیست

پایگاه خبری فوتبالی- رییس فدراسیون فوتبال در حالی مهمان برنامه شب های فوتبالی بود که حواشی زیادی پیرامون حضور عزیزی خادم در آن برنامه در فضای مجازی منتشر شد.

به گزارش فوتبالی، داستان از این قرار است که پس از انتشار خبر حضور شهاب عزیزی خادم رییس فدراسون فوتبال در برنامه روز جمعه شب های فوتبالی که از شبکه ورزش پخش شد شایعه ای به وجود آمد مبنی بر اینکه یکی از مجریان برنامه یعنی محمد میر که سالها سابقه اجرا در رادیو دارد و البته صدای گرمی هم دارد و دو سالی است وارد عرصه اجرا در شبکه ورزش شده بود و یک سالی است در شب های فوتبالی حضور دارد با شهاب عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال نسبت فامیلی دارد و پسرخاله اش است.

پس از این شایعه خبرنگار فوتبالی این موضوع را پیگیری کرد تا مشخص شود آیا این ادعا که در شبکه های اجتماعی از سوی برخی منتقدان رییس فدراسیون منتشر شده است صحت دارد یا نه که پیگیری ها نشان می دهد که محمد میر اهل شهرستان دره شهر از توابع استان ایلام بوده و در اصل از لرهای استان ایلام محسوب می شود. لرها در استان ایلام جمعیت زیادی ندارد و اکثرا در این استان کرد و لک هستند.

شهاب عزیزی خادم رییس فدراسیون هم اصالتا لر است و اهل شهرستان پلدختر در استان لرستان است که البته مرز بین دو استان لرستان و خوزستان است. این دو نه همشهری هستند و نه هم استانی و البته هیچ نوع نسبت فامیلی با هم ندارند.

بررسی ها نشان می دهد که محمد میر و شهاب عزیزی خادم علیرغم شایعاتی که مطرح شده است نسبتی با هم ندارند و این موضوع بیشتر به این دلیل مطرح شد که احتمالا میر و عزیزی خادم تحت فشار قرار بگیرند. البته در برنامه شبهای فوتبالی دیشب، سوالات چالشی هم توسط مجری دیگر برنامه یعنی محمد درخشنده مطرح شد که نشان می داد برنامه آنطور که برخی حدس می زدند، رپورتاژ آگهی عزیزی خادم توسط پسرخاله فرضی نبوده است!

۷۶۵۵