اشک های بواتنگ در آخرین بازی برای بایرن مونیخ (عکس)

اشک های بواتنگ در آخرین بازی برای بایرن مونیخ (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - در آخرین بازی فصل بایرن مونیخ در بوندسلیگای آلمان و در حالی که قهرمانی این تیم قطعی شده بود، قرمز های شهر مونیخ به مصاف آگزبورگ رفتنتد و با نتیجه 5 بر 2 به پیروزی رسیدند. در نیمه دوم این دیدار، ژروم بواتنگ با تصمیم هانسی فلیک تعویض شد و بدین ترتیب آخرین بازی خود برای بایرن مونیخ را انجام داده و اکنون دیگر بازیکن بایرن مونیخ نخواهد بود.

به گزارش فوتبالی، چند هفته پیش، ژروم بواتنگ اعلام کرد که در پایان این فصل بایرن مونیخ را ترک خواهد کرد و قصد تمدید قرارداد ندارد و بدین ترتیب این فصل آخرین فصل او در بایرن مونیخ خواهد بود. او اکنون آخرین بازی خود را هم انجام داد و در این بازی تعویض شد و پس از اینکه تعویض شد، احساساتی شده و اشک ریخت و در آغوش هانسی فلیک، سرمربی خود قرار گرفت.

بواتنگ

بواتنگ اکنون پس از 10 سال حضور در بایرن مونیخ این تیم را ترک می کند و باید دید که آینده او به چه شکل رقم خواهد خورد. از ابتدای این فصل گمانه زنی های برای رفتن او از بایرن مونیخ وجود داشت که در نهایت حدود 6 هفته پیش، مدیر ورزشی بایرن مونیخ این خبر را رسما اعلام کرد که بواتنگ در پایان فصل رفتنی است و خبری از تمدید قرارداد نخواهد بود.

1470