بایرن مونیخ با پیروزی پرگل فصل را به پایان رساند

بایرن مونیخ با پیروزی پرگل فصل را به پایان رساند

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ موفق شد در برابر آگزبورگ به پیروزی پرگل دست پیدا کند.

به گزارش فوتبالی، امروز (شنبه) از ساعت ۱۸، دو تیم بایرن مونیخ و آگزبورگ از چهارچوب هفته سی و چهارم بوندسلیگا آلمان در ورزشگاه آلیانز آرنا به مصاف هم رفتند. این دیدار از حساسیت آنچنانی برخوردار نبود، زیرا بایرن مونیخ چند هفته قبل قهرمانی خود را مسجل کرده بود و آگزبورگ نیز در منطقه امنی قرار داشت.

در این دیدار باواریایی‌ها کار را طوفانی آغاز کردند و موفق شدند در دقیقه ۹ توسط جفری گوویلیو (گل به خودی) به گل اول برسند. در دقیقه ۲۳ سرژ گنبری اختلاف را دو برابر کرد. در دقیقه ۲۶ آگزبورگ صاحب یک ضربه پنالتی شد، اما مانوئل نویر ضربه کالیجوری را مهار کرد. در دقیقه ۳۳ یاشوا کیمیش گل سوم را زد و در دقیقه ۴۳ کینگزلی کومان اختلاف را به چهار گل افزایش داد تا به نوعی بازی در همان نیمه اول به پایان برسد.

در نیمه دوم شاگردان فلیک همچون نیمه اول کنترل توپ و میدان را در اختیار داشتند، اما این تیم مهمان بود که در دقیقه ۶۷ توسط آندره هان یکی از گل‌ها را جبران کرد. در دقیقه فلورین گل دوم را برای آگزبورگ زد تا حساب کار ۴-۲ شود. در دقیقه ۹۰ روبرت لواندوفسکی گل پنجم را به ثمر رساند تا بایرن مونیخ با نتیجه ۵-۲ پیروز این میدان شود و فلیک با خاطره خوش از جمع باواریایی‌ها خداحافظی کند.

۴۴۱۶