مورد عجیب قلعه نویی؛ وقتی استاد، تیمهای شاگردانش را نمی‌برد!

مورد عجیب قلعه نویی؛ وقتی استاد، تیمهای شاگردانش را نمی‌برد!

پایگاه خبری فوتبالی- امیر قلعه‌نویی در لیگ بیستم و در تقابل با شاگردان سابقش، آمار خوبی ثبت نکرده است.

به گزارش فوتبالی، گل گهر در شرایطی با نتیجه 0-1 به شهرخودرو در مشهد باخت که این فرصت را داشت تا فاصله‌اش با آلومینیوم و استقلال اراک را بیشتر کند اما او در دومین تقابل با سیدمهدی رحمتی – که در استقلال شاگرد او بوده – شکست خورد.

این هشتمین شکست گل گهر در رقابتهای این فصل بوده که از این 8 شکست، 5 باخت مقابل تیمهایی رقم خورده که سرمربیانش، بازیکن سرمربی فعلی گل گهر بوده‌اند.

پیکان، صنعت نفت ، استقلال، تراکتور، پرسپولیس، سپاهان، فولاد و شهرخودرو تیمهایی بودند که در این فصل موفق شدند تیم امیر قلعه‌نویی را شکست دهند و به جز صنعت نفت، پیکان و پرسپولیس، سرمربیان سایر تیمها سابقه شاگردی امیرقلعه نویی را داشته‌اند.

استقلال با محمود فکری که در این تیم سابقه بازی برای قلعه‌نویی را داشت، گل گهر را در سیرجان شکست داد. تراکتور با مسعود شجاعی که در تیم ملی بازیکن امیر بود، از سد این تیم گذشت.

در نیم فصل دوم، محرم نویدکیا که در سپاهان سابقه شاگردی قلعه‌نویی را داشت توانست انتقام شکست دور رفت مقابل گل گهر را از این تیم بگیرد. جواد نکونام هم که در تیم ملی و استقلال شاگرد سرمربی گل گهر بوده برای اولین بار در مقام سرمربی توانست امیر را شکست دهد و رحمتی هم آخرین شاگرد سرمربی گل گهر بوده که توانسته مقابل این مربی برنده شود. فصل پیش هم استقلال با سرمربیگری فرهاد مجیدی در دو بازی لیگ و حذفی، از سد سپاهان با سرمربیگری امیر قلعه‌نویی گذشت تا کلا امیر قلعه‌نویی در چند وقت گذشته در مقابل تیمهای شاگردانش بازنده باشد. 

 

9697