اعلام ترکیب ایبار - بارسلونا؛ بدون مسی بدون ترشتگن بدون امید

اعلام ترکیب ایبار - بارسلونا؛ بدون مسی بدون ترشتگن بدون امید

پایگاه خبری فوتبالی - ترکیب یازده نفره دو تیم ایبار و بارسلونا اعلام شد.

به گزارش فوتبالی، امشب (شنبه) از ساعت 20:30 دو تیم ایبار و بارسلونا از هفته سی و هشتم لالیگا اسپانیا در ورزشگاه ایپوروا به مصاف هم خواهند رفت. بارسلونا در حال حاضر با 76 امتیاز در رده سوم و ایبار با 30 امتیاز در رده بیستم جدول قرار دارند. این دیدار برای کاتالان‌ها جذابیت چندانی ندارد، زیرا آن‌ها دیگر در کورس قهرمانی نیستند، اما ایبار می‌تواند با پیروزی در این دیدار، کمی به بقا در لیگ امیدوار شود. 

ترکیب دو تیم به شرح زیر می‌باشد؛

ایبار: یوئل رودریگز، روبر، پائولو اولیویرا، آناتیز آربیلیا، رافا سوارس، تاکاشی اینوی، میگوئل آنتینزا، پاپاکولی دیوپ، برایان گیل، کیکه و سرخی انریک

سرمربی: خوزه لوئیز مندیلیبار

بارسلونا: نتو، جونیور فیرپو، اسکار مینگوئزا، رونالد آرائوخو، سرخیو بوستکتس، سرجینیو دست، لیاکس موریبا، فرنکی دی یونگ، عثمان دمبله، فرانسیسکو ترینکائو و آنتوان گریزمان

سرمربی: رونالد کومان 

از مهم ترین غایبین این دیدار می‌توان به لیونل مسی، کلمنت لنگله، آنسو فاتی، مارک آندره ترشتگن و فیلیپه کوتینیو از بارسلونا اشاره کرد. 

مسی پس از شکست آبی اناری‌ها مقابل سلتاویگو، با اجازه کومان به تعطیلات رفت، اما هنوز آینده این ستاره آرژانتینی در نیوکمپ مشخص نشده است. ترشتگن به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو، یورو 2020 را هم از دست داد.

4416