اعلام ترکیب رئال مادرید و ویارئال؛ زیدان به دنبال معجزه برای قهرمانی

اعلام ترکیب رئال مادرید و ویارئال؛ زیدان به دنبال معجزه برای قهرمانی

پایگاه خبری فوتبالی - در آخرین هفته از رقابت های لالیگا، رئال مادرید و ویارئال به مصاف هم می روند و این بازی در ورزشگاه آلفردو دی استفانو یعنی زمین اختصاصی رئال مادرید برگزار می‌شود و رئال مادرید اگر به دنبال قهرمانی در لالیگاست باید این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد و از سویی منتظر نتیجه دیدار اتلتیکو مادرید و وایادولید باشد چرا که قهرمانی رئال مادرید تنها در صورتی به دست می آید که وایادولید بتواند از اتلتیکو مادرید امتیاز بگیرد و رئال مادرید هم بازی خود را با پیروزی پشت سر بگذارد.

به گزارش فوتبالی، زین الدین زیدان برای آخرین بازی لالیگا سعی کرده که از بهترین ترکیب در دسترس خود استفاده کند و به نوعی آخرین تلاش خود را برای قهرمانی لالیگا داشته باشد. او همچنین ادن هازارد را هم بیرون گذاشته است تا در این بازی حساس روی او حساب نکرده باشد چرا که زیدان در بازی حساس رئال مادرید و چلسی روی او حساب کرد و نتیجه نگرفت.

ترکیب رئال مادرید بدین شرح است: کورتوا، میلیتائو، واران، اودریوزولا، میگل گوتیرز، کاسمیرو، مودریچ، والورده، آسنسیو، وینیسیوس، بنزما.

ترکیب ویارئال هم که هدایت آن را اونای امری بر عهده دارد بدین گونه است: رولی، ماریو گاسپار، رائول آلبیول، پائو، دنی پارخو، جرارد مورنو، کارلوس باکا، تریگروس، پدرازا، کاپوئه، یرمی.

1470