کوچک زاده: رسانه ملی متعلق به همه است نه فقط بنگاه‌های ثروت و قدرت!/پشت حواشی دیدار پیکان و سایپا کاملاً یک جریان غیرفوتبالی قرار دارد/

کوچک زاده: رسانه ملی متعلق به همه است نه فقط بنگاه‌های ثروت و قدرت!/پشت حواشی دیدار پیکان و سایپا کاملاً یک جریان غیرفوتبالی قرار دارد/

پایگاه خبری فوتبالی- فرهاد کوچک زاده سرپرست تیم نساجی به اظهارات جنجالی اخیر یک مجری صدا سیما در خصوص دیدار پیکان و سایپا واکنش نشان داد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، فرهاد کوچک زاده سرپرست تیم نساجی مازندران با اشاره به ادعای مجری برنامه سلام صبح بخیر شبکه سه مبنی بر اعلام پیشاپیش رای کمیته انظباطی درخصوص دیدار شک‌برانگیز پیکان و سایپا اظهار کرد: اولاً که مجری برنامه تلویزیونی حق ندارد پیش از اعلام رای، خبری را قطعی اعلام کند و عامل دست‌های پشت پرده شود. دوماً رسانه ملی متعلق به همه مردم است نه فقط مردم یک شهر و بنگاه‌های ثروت و قدرت! که واقعاً جای تاسف دارد‌.

وی با بیان اینکه باشگاه‌ها به مدیرعامل باشگاه سایپا رای دادند تا به‌عنوان نماینده باشگاه‌ها از حق ما در هیات رئیسه فدراسیون دفاع کند نه اینکه با ناعدالتی بخواهد حق دیگر تیم‌ها را به‌خاطر تیم خودش ضایع کند، افزود: انجام ۶ تعویض در بازی پیکان و سایپا یک اتفاق آشکار است و هر دو تیم باید جریمه شوند نه اینکه با ژست عدالت‌طلبی بخواهیم سه امتیاز را تقدیم به سایپا کنیم. مگر می‌شود سرمربی، مربیان، حتی خود بازیکن متوجه تعویض ششم نشوند؟ آیا قابل باور است که نماینده فدراسیون اشتباه کرده؟ مگر شب قبل از بازی ۵ برگه تعویض به هر تیم داده نمی‌شود؟ برگه ششم از کجا آمده؟ این اتفاق یک اشتباه نیست و به زعم ما یک قضیه غیرفوتبالی پشت این جریان قرار دارد.

سرپرست تیم نساجی مازندران با عنوان اینکه برخی رسانه‌ها و مسئولان سایپا به یک بازی مشابه در ایتالیا اشاره می‌کنند که این ادعا هم کاملاً وارونه بیان شده، گفت: آن دیدار در ایتالیا یک بازی در جام حذفی بود نه لیگ! با تقدیم سه امتیاز به سایپا، تنها پیکان متضرر نمی‌شود بلکه همه تیم‌های پایین جدول از این اتفاق ضرر می‌کنند ضمن اینکه با توجه به قوانین داخلی فوتبال، به هیچ عنوان نباید این دیدار سه بر صفر اعلام شود.

کوچک زاده درباره ادعای نادرست سرمربی سایپا راجع به چینش داوری و اولاً اتهام به فدراسیون و جامعه داوری و دوماً اتهام به تیم‌های نساجی و ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: داوران ما از شریف‌ترین و زحمتکش ترین اقشار جامعه هستند و هیچ‌گاه انگشت اتهام به‌سوی آنها دراز نکردیم با توجه به اینکه در فصل اخیر چهار بار کمیته داوران به‌صورت کتبی به‌دلیل اشتباهات داوری از باشگاه نساجی عذرخواهی کرده است. نساجی یکی از تیم‌هایی است که شامل بیشترین اشتباهات داوری شده؛ همچنین در بازی ما مقابل تیم‌های تهرانی از داوران تهرانی استفاده شده که ما نیز احترام گذاشتیم و هیچ اعتراضی نکردیم.

وی در پایان ضمن تشکر از هواداران خونگرم و پرشور نساجی بیان کرد: از سعه صدر این عزیزان صمیمانه تقدیر می‌کنیم که به پیگیری‌های مسئولان باشگاه اعتماد کردند و فعلاً از بحث تجمع و اعتراضات میدانی در مقابل استانداری و همچنین فدراسیون، صرف نظر کردند. به مردم مازندران قول می‌دهیم از تمامی ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد تا مقابل این بی‌عدالتی آشکار بایستیم.

۴۱۵۴