واکنش مدیرعامل ذوب آهن به ادعای تغییر نتیجه دربی خودروسازان: این سه امتیاز حلال نیست

واکنش مدیرعامل ذوب آهن به ادعای تغییر نتیجه دربی خودروسازان: این سه امتیاز حلال نیست

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه ذوب آهن واکنش جالبی به ادعای مجری برنامه سلام صبح بخیر نشان داد.

به گزارش فوتبالی، دیدار جنجالی سایپا و پیکان در هفته بیست و سوم لیگ برتر حواشی زیادی داشت و بعد از اینکه داور چهارم در دقایق پایانی این بازی به سود پیکان اعلام پنالتی کرد، در لحظات پایانی این بازی تیم پیکان و مسئولین برگزاری بازی اشتباه بزرگی انجام دادند و در حالیکه هر 5 تعویض پیکان انجام شده بود، ششمین بازیکن تعویضی پیکان وارد زمین شد.

بعد از این بازی سایپایی ها که با نتیجه2-1شکست خوردند با اعتراض به این موضوع مدعی شدند که نتیجه این دیدار باید به نفع آنها تغییر کند. با توجه به اینکه سایپا در رده‌های پایین جدول رده بندی قرار دارد تیمهایی همچون نساجی، ذوب آهن و شهرخودرو به این ادعای سایپا اعتراض کردند.

صبح امروز، اما اتفاق جدیدی در این زمینه رخ داد و سعید اکبری مجری برنامه سلام صبح بخیر شبکه سه در اظهار نظری عجیب مدعی شد که نتیجه دیدار سایپا و پیکان، سه – صفر به سود سایپا شده است و رای کمیته انضباطی تا عصر امروز منتشر خواهد شد!

مجتبی فریدونی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در خصوص این ادعا به خبرنگار فوتبالی گفت:" تجربه نشان داده است که ایشان هر چه می گوید انجام می شود چون قبلش به ایشان خبرهایی می دهند ولی این بار مثل بارهای قبل نیست. البته ما پیگیری کردیم و گفتند این ادعا درست نیست."

او در پاسخ به این سوال که اگر نتیجه دربی خودروسازان به سود سایپا تغییر کند موضع این باشگاه چه خواهد بود، این پاسخ را داد:" تابع حرف زور هستیم! هر کاری دلشان می خواهد می کنند و ما مجبوریم در بازی های آینده در زمین حق مان را بگیریم. اگر این سه امتیاز از گلوی سایپایی‌ها پایین می رود نوش جانشان. دور از جوانمردی است که به خاطر اینکه بازیکن چند ثانیه به زمین رفته و تاثیرگذاری نداشته، بگویند سه امتیاز را بدهید به ما. امتیازی حلال است که برایش در زمین مسابقه زحمت بکشند و آن را کسب کنن. این سه امتیاز حلال نیست."

9697