نگاهی به انتخاب جدید عزیزی خادم در بخش آی تی فدراسیون فوتبال/ اعتمادی از جنس تخصص برای تحول در بخش فوتبال مجازی

نگاهی به انتخاب جدید عزیزی خادم در بخش آی تی فدراسیون فوتبال/ اعتمادی از جنس تخصص برای تحول در بخش فوتبال مجازی

پایگاه خبری فوتبالی- هفته گذشته بود که خداداد افشاریان، سرپرست کمیته داوران فدراسیون فوتبال در مقابل فدراسیون اعلام کرد که دکتر عزیزی خادم رییس کمیته آی تی فدراسیون فوتبال شده است.

به گزارش فوتبالی، صحبتهای افشاریان در مقابل فدراسیون فوتبال باعث شد برخی فکر کنند خود عزیزی خادم رییس کمیته شده است اما داستان از این قرار است که عزیزی خادم، سراغ پسرعمویش رفته تا در بخش آی تی به کمک او بیاید.

البته برخی سایتها و خبرگزاری ها و شبکه های اجتماعی از سیامک عزیزی خادم به عنوان مدیربخش آی تی نام برده بودند که باز هم اطلاعاتشان ناقص بود. چرا که نام این شخص سیامک نیست. سیامک برادر عزیزی خادم است و البته تخصصی در حوزه آی تی ندارد. در این میان حتی برخی به اشتباه حضور یک عزیزی خادم دیگر را در فدراسیون فوتبال تکذیب کردند که آن هم جای تعجب داشت.

در واقع کسی که عزیزی خادم برای پست مهم مدیریت بخش آی تی فدراسیون فوتبال و ساماندهی فوتبال مجازی انتخاب کرده، دکتر احسان عزیزی خادم است. کسی که در عین پسرعمو بودن و مورد اعتماد بودن عزیزی خادم، در حال حاضر دانشجوی دکترای مهندسی کامپیوتر شاخه نرم افزار از دانشگاه معتبر صنعتی شریف است. احسان عزیزی خادم عضو هیات علمی گروه آموزشی کامپیوتر، دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه لرستان هم هست که در گروه آموزشی کامپیوتر، رتبه علمی مربی دارد و در این دانشگاه استاد دانشگاه هم هست. 

احسان عزیزی خادم

رزومه او نشان می دهد که کارشناسی مهندسی کامپیوتر گرايش نرم افزار را در دانشگاه یزد گرفته و درمقطع کارشناسی ارشد، مهندسی کامپیوتر گرايش نرم افزار دانشگاه تربيت مدرس تهران تحصیل کرده و در حال حاضر دانشجوی دانشجوي دكترای مهندسی كامپيوتر گرايش نرم افزار دانشگاه صنعتی شريف است. در حال حاضر عزیزی خادم مشاور فناوری اطلاعات مدیرعامل بانک رفاه کارگران و عضو شورای عالی فناوری اطلاعات این بانک است و در فدراسیون فوتبال هم به عنوان مشاور فناوری اطلاعات رییس فدراسیون فعالیت دارد. 

البته احسان عزیزی خادم سوابق اجرایی هم دارد. مدير گروه کامپيوتر دانشگاه لرستان طی سالهای 1386 تا 1389 بوده است همزمان دبير پژوهشي دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه لرستان در همان سالها بوده و البته دو سال معاون آموزشی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه لرستان از سالهای 87 تا 89 بوده است. مدیر نظارت و ارزیابی دانشگاه لرستان و دبیر هیات نظارت و ارزیابی آموزش عالی استان در سال 89 و مشاور فناوری اطلاعات رييس دانشگاه لرستان طی سالهای 87 تا 89 هم بوده است. تخصص او در زمینه های مهندسی نرم افزار، پایگاه داده، کلان داده و برنامه نویسی وب و موبایل هم هست و ظاهرا برنامه های ویژه ای برای بخش کمیته فوتبال مجازی فدراسیون فوتبال در نظر دارد که در روزهای آینده اعلام خواهد شد. 

ظاهرا دلیل اصلی اینکه عزیزی خادم این بخش مهم را به پسرعمویش سپرده به آنجا برمی گردد که بخش آی تی و نرم افزار فدراسیون فوتبال یکی از ویرانه ترین بخش های فدراسیون فوتبال در دوران مدیریت گذشته بوده که عزیزی خادم عقیده دارد تنها با اعتماد به پسرعموی متخصصش می تواند آن را احیا کند. برنامه های درآمدزایی ویژه ای هم در فوتبال مجازی در دستور کار این بخش زیرنظر دکتر احسان عزیزی خادم، در حال اجراست که درآمدهای ویژه ای برای فدراسیون فوتبال به همراه خواهد داشت که به نظر گرفتن این پولها و درآمدها راحت تر از گرفتن پول از اسپانسرها و حتی ماجرای حق پخش تلویزیونی باشد.

1111