سامره: حساسیت‌های حضورم در استقلال هیچ وقت به بی‌احترامی ختم نشد/ قلعه‌نویی نیازی به تعریف من ندارد

سامره: حساسیت‌های حضورم در استقلال هیچ وقت به بی‌احترامی ختم نشد/ قلعه‌نویی نیازی به تعریف من ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- مربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: امیر قلعه‌نویی نیازی به تعریف من ندارد و تیم او حتی می‌توانست در لیگ برتر مدعی قهرمانی باشد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، علی سامره در خصوص شرایط پدیده بعد از پیروزی برابر گل‌گهر سیرجان گفت: ما در مقطعی این سه امتیاز را گرفتیم که خیلی به تیم کمک کرد و برد به موقعی به دست آوردیم. گل‌گهر یکی از تیم‌های خوب لیگ است و امیر قلعه‌نویی هم نیازی به تعریف کردن من ندارد. شاید اگر آنها در یک مقطع با مشکل مواجه نمی‌شدند الان یکی از مدعیان قهرمانی هم به شمار می‌رفتند، کما اینکه الان هم شانس کسب سهمیه آسیا را دارند. ما در نیمه اول بهتر بازی کردیم، ولی نیمه دوم در اختیار گل‌گهر بود. خدا را شکر که یک گل در دقایق آخر زدیم و سه امتیاز را گرفتیم.

وی درباره تقابل با امیر قلعه‌نویی و منتشر کردن مطلبی در صفحه شخصی‌اش که به تعریف از این مربی پرداخته بود، خاطر نشان کرد: باعث افتخار بود که در مشهد در خدمت امیرخان بودم. زمانی هم که در استقلال بودم حساسیت‌ها و سوءتفاهم‌هایی ایجاد شد، ولی هیچ وقت به بی‌احترامی ختم نشد. الان بعد از گذر زمان خوشحالم که به هر دلیلی آن حساسیت‌ها آخرش این بود که کمک به استقلال شود، دیدگاه من و ایشان متفاوت بود و بحث هم بحث فنی بود. خدا را هم شکر می‌کنم که مورد خاصی پیش نیامد.

سامره با اشاره به مشکلاتی که پدیده در چند ماه گذشته با آن روبه‌رو شد، تصریح کرد: در مورد تیم خودمان باید نکته‌ای را بگویم که متأسفانه خیلی به آن پرداخته نشده است. خیلی‌ها به این موضوع توجه نمی‌کنند که تعداد زیادی از بازیکنان مهم و تأثیرگذار پدیده از تیم ما جدا شدند و جایگزین پیدا کردن برای این نفرات و هماهنگ کردن بازیکنان کار ساده‌ای نیست، ولی خدا را شکر که توانستیم جایگزین‌های خوبی پیدا و تیم را هماهنگ کنیم. این یک نقطه قوت برای پدیده بود، در ضمن باید مشکلات مدیریتی و مالی را هم در نظر گرفت. ما در مجموع با یک بازی کمتر نسبت به برخی از تیم‌ها در رده نهم جدول قرار داریم که فکر می‌کنم شرایط خوبی را رقم زدیم و بابت این موضوع خدا را شکر می‌کنم. ما تلاش می‌کنیم در بازی‌های بعدی نتایج بهتری بگیریم و این اتفاق رخ خواهد داد.

مربی پدیده در پاسخ به این پرسش که «کدام تیم در لیگ امسال قهرمان خواهد شد؟»، اظهار داشت: با توجه به تعطیلی‌های متعدد لیگ نمی‌توان گفت که فقط دو تیم سپاهان و پرسپولیس مدعی قهرمانی هستند و چند تیم دیگر هم می‌توانند مدعی باشند. امیدوارم تیمی که استحقاقش را دارد، قهرمان شود.

۴۱۵۴