آقایی به دنبال جبران اخراج دقیقه 90

آقایی به دنبال جبران اخراج دقیقه 90

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع چپ پرسپولیس امیدوار است برای دومین بازی متوالی، بتواند در نقش گلساز ظاهر شود.

به گزارش فوتبالی، سعید آقایی که در بازی جام حذفی مقابل شاهین بندرعامری بعد از مدتها به ترکیب تیمش برگشته بود، توانست با یک ارسال دیدنی مهدی عبدی را در موقعیت گلزنی قرار دهد و امیدوار است در بازی با ذوب آهن هم بتواند دوباره چنین کاری را برای تیمش انجام دهد. 

آقایی که چند بازی گذشته تیمش را به خاطر ابتلا به کرونا و دوری از تمرینات گروهی از دست داده بود، برای دیدار با ذوب آهن انگیزه ویژه‌ای دارد و می‌خواهد اتفاقات بازی رفت ماقبل این تیم را جبران کند.

آقایی در دقایق پایانی بازی رفت دو تیم با عبدالله حسینی بازیکن ذوبی‌ها مشاجره شدیدی داشت که منجر به اخراجش شد و پس از این اخراج پرسپولیس گل تساوی را دقیقا از منطقه او دریافت کرد تا جای خالی آقایی در ترکیب قرمزها کاملا به چشم بیاید و شاید اگر او از زمین اخراج نمی‌شد، پرسپولیس در دقایق پایانی آن بازی، برد را با مساوی عوض نمی‌کرد.

در صورتی که سعید آقایی و عبدالله حسینی در بازی دوشنبه‌شب حضور داشته باشد، تقابل جالبی بین آنها شکل خواهد گرفت چرا که آقایی مدعی شد عبدالله حسینی به او فحاشی کرده و بازیکن ذوب آهن هم شدیدا این ادعا را رد کرد و گفت که مثل مدافع پرسپولیس، بددهن نیست!

7655