رفتار عجیب و خجالت آور هافبک تیم ملی انگلیس در یک کافه

رفتار عجیب و خجالت آور هافبک تیم ملی انگلیس در یک کافه

پایگاه خبری فوتبالی - راس بارکلی هافبک استون ویلا و بازیکن تیم ملی انگلیس پنجشنبه شب با یک جنجال عجیب مواجه شد و در حالی که به علت مصرف شدید نوشیدنی های الکلی حال عادی نداشت، از کافه ای در هتل "میفیر" در مرکز لندن به بیرون انداخته شد.

به گزارش فوتبالی، بارکلی به همراه یکی از دوستانش به کافه ای در این هتل رفته بود اما ناگهان کنترل خود را از دست داد و باعث خشم کارمندان و سایر مشتریان این کافه شد. در حقیقت در ساعت هشت شب، پرسنل هتل از بارکلی خواستد تا به علت حال ناخوشایندش از هتل خارج شود. بارکلی با کمک یکی از مشتریان کافه، از آن جا خارج شد چرا که نمی توانست روی پای خودش راه برود. 

البته بارکلی که خودش هم نمی دانست چه کار می کند، بعد از خروج از هتل دوباره قصد بازگشت به آن جا را داشت که نگهبان ها او را به بیرون هتل هدایت کردند. بعد از آن اما اوضاع خراب شد. هافبک استون ویلا با نگهبان ها دست به یقه شد و شروع به داد و فریاد کرد. در خارج از هتل نیز برخی از تاکسی ها حاضر به سوار کردنش نشدند چرا که حاضر نبودند که فردی که حالت عادی نداشت و نمی توانست روی پای خودش بایستد را سوار کنند. به هر صورت عجیب است که یک فوتبالیست حرفه ای که باید الگوی سایر افراد جامعه باشد این گونه کنترل خود را از دست داده است.

4125