فرگوسن: اگر پارک برای مهار مسی به زمین می‌رفت قهرمان اروپا می‌شدیم

فرگوسن: اگر پارک برای مهار مسی به زمین می‌رفت قهرمان اروپا می‌شدیم

پایگاه خبری فوتبالی – الکس فرگوسن اعلام کرده اگر پارک جی سونگ را به عنوان یار مستقیم مهار مسی در فینال ۲۰۱۱ به زمین می‌فرستاد منچستریونایتد قهرمان اروپا می‌شد.

به گزارش فوتبالی، الکس فرگوسن، سرمربی تیم منچستریونایتد در یک گفت و گوی اینترنتی به همراه گری نویل شرکت کرد. نویل از این اسطوره دنیای فوتبال سوالاتی که فوتبال دوستان مطرح کرده بودند را پرسید که یکی از این سوال‌ها درباره پارک جی سونگ بود. کسی که در منچستریونایتد دستکم گرفته می‌شد اما بسیار مفید بود. فرگوسن اعلام کرده او می‌توانست دلیل قهرمانی در فینال لیگ قهرمانان باشد.

فرگوسن درباره فینال سال ۲۰۱۱ گفته: باید در بین دو نیمه پارک جی سونگ را به زمین می‌آوردم تا مسی را مهار کند. این دلیلی بود که چرا مقابل بارسلونا در ویمبلی شکست خوردیم.

سرمربی شیاطین سرخ در ادامه افزود: می‌خواستم این کار را بین ۲ نیمه انجام دهم اما گفتم خب... ما به تازگی گل تساوی را زده‌ایم و شاید بازی تفاوت پیدا کند. شاید در بازی بهتر پیش برویم. در ۱۰ دقیقه پایانی نیمه اول خوب بودیم. گل تساوی را به ثمر رساندیم و حتی شانس جلو افتادن هم داشتیم. اگر پارک جی سونگ را مقابل مسی قرار داده بودم فکر می‌کنم می‌توانستیم آن‌ها را شکست دهیم. واقعا این گونه فکر می‌‌کنم.

1101