مقصد احتمالی بوفون پس از وداع با یوونتوس مشخص شد

مقصد احتمالی بوفون پس از وداع با یوونتوس مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - گزارشات در ایتالیا حاکی از آن است که جیانلوئیجی بوفون قصد بازنشستگی را در پایان فصل ندارد و به نظر می رسد که تیم مونزا در سری بی ایتالیا مقصد احتمالی این دروازه بان 42 ساله خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، بوفون دو هفته پیش اعلام کرد که قصد ترک یوونتوس را در پایان فصل دارد اما درها را به روی حضور در تیمی دیگر نبست. حالا رسانه های ایتالیا مدعی شده اند که مونزا یکی از جدی ترین گزینه های بوفون برای ادامه فوتبالش است.

آدریانو گالیانی مدیر ورزشی سابق میلان که در حال حاضر به عنوان مدیر اجرایی مونزا فعالیت می کند، پیامی به بوفون فرستاده است. در حقیقت هنوز پیشنهادی رسمی ارائه نشده است اما این تیم در لیگ دسته دو ایتالیا علاقه زیادی به خرید دروازه بان سابق تیم ملی ایتالیا دارد.

البته مونزا تنها مشتری بوفون نیست و پارما، المپیاکوس، گالاتاسرای و پورتو هم شرایط جذب وی را دنبال می کنند. اخیرا شایعات زیادی در مورد بازگشت بوفون به تیم سابقش پارما مطرح شده است هر چند که فعلا چیزی قطعی نیست و باید دید که در روزهای اینده چه اتفاقاتی در پیش خواهد بود.

بوفون چهارشنبه و پس از کسب کوپا ایتالیا به عنوان بیست و پنجمین جامش در پیراهن یوونتوس گفت :" هر چیزی پایانی دارد. من 43 ساله هستم و در این سن باید تصمیم هایی را بگیرم که شاید عجیب، ناخوشایند یا حتی دیوانه وار به نظر برسند. همین گونه به 43 سالگی رسیدم چرا که کمی جنون به من اجازه داد تا محدودیتی برای خودم نداشته باشم و در هر لحظه ای از زندگی ام رویاپردازی کنم."

4125