شش بازیکنی که تحت هیچ شرایطی از یوونتوس جدا نخواهند شد

شش بازیکنی که تحت هیچ شرایطی از یوونتوس جدا نخواهند شد

پایگاه خبری فوتبالی - اگر یوونتوس نتواند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده را کسب کند، یک شوک بزرگ به این تیم ایجاد می شود. بسیاری از ستارگان شامل کریستیانو رونالدو ممکن است جدا شوند اما توتواسپورت گزارش داده است که حتی اگر یووه سهمیه لیگ قهرمانان را نگیرد، ماندن شش بازیکن قطعی است.

به گزارش فوتبالی، رونالدو یک سال دیگر با یووه قرارداد دارد اما اگر تیم تورینی نتواند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را بگیرد، توان حفظ وی را نخواهند داشت و چاره ای جز فروش وی ندارند و بازیکنان دیگری نظیر آدرین ربیو و دمیرال هم ممکن است که در لیست فروش قرار بگیرند تا یووه بتواند شرایط مالی خود را با ثبات کافی حفظ کند.

آرون رمزی و فدریکو برناردسکی حتی اگر یووه سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را بگیرد، ممکن است جدا شوند اما حتی اگر تورینی ها به لیگ اروپا بروند هم ماندن شش بازیکن قطعی است : فدریکو کیه زا، کولوسفسکی، دلیخت، کودرادو، بونوچی و دنیلو.

در حقیقت یووه روی این شش بازیکن برای آینده حساب می کند و حتی اگر اتفاقات روز یکشنبه طوری پیش برود که یووه سهمیه چمپیونزلیگ را نگیرد، باز هم این شش بازیکن قطعا در تورین خواهند ماند. تورینی ها باید منتظر امتیاز دادن ناپولی و میلان باشند و بازی خود را ببرند تا بتوانند در فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشند.

4125