بازداشت هشت نفر به خاطر آزار آنلاین ستاره کره‌ای تاتنهام

بازداشت هشت نفر به خاطر آزار آنلاین ستاره کره‌ای تاتنهام

پایگاه خبری فوتبالی - پلیس بریتانیا اعلام کرد که هشت نفر در پرونده آزار نژادپرستانه به سون هیونگ مین در شبکه های اجتماعی، بازداشت شدند.

به گزارش فوتبالی، مهاجم کره ای پس از شکست تاتنهام مقابل یونایتد با نتیجه سه بر یک، مورد حمله ای ناامیدکننده و آزاردهنده در شبکه های اجتماعی قرار گرفت. هر دو باشگاه و همچنین لیگ برتر انگلیس این اتفاق و آزار آنلاین بازیکنان در شبکه های اجتماعی را محکوم کرده بودند.

پلیس بریتانیا اعلام کرده است که پس از حمله نژادپرستانه به یکی از بازیکنان سرشناس تاتنهام، تحقیقات آغاز شده است. هشت نفری که بازداشت شده اند، بین 20 تا 32 سال سن داشتند و در مناطق مختلف انگلیس نظیر دورست، لانلی، هارتلپول و چیشیر زندگی می کردند. در حال حاضر بازجویی ها از هر هشت نفر ادامه دارد. البته چهار نفر دیگر شامل یک مرد 63 ساله نیز مورد مصاحبه قرار گرفتند که این افراد پس از تحقیقات آزاد شدند. 

به نظر می رسد که پلیس بریتانیا می خواهد با این اقدام به افرادی که به توهین و آزار آنلاین در شبکه های اجتماعی ادامه می دهند، هشداری جدی بدهد که مراقب رفتارشان باشد چرا که آنها به صورت جدی این مسائل را پیگیری می کنند تا جلوی رفتارهای ناخوشایند در شبکه های اجتماعی گرفته شود.

4125