شوک به کلمبیا؛ میزبانی کوپا آمه ریکا از آنها گرفته می‌شود

شوک به کلمبیا؛ میزبانی کوپا آمه ریکا از آنها گرفته می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی تصمیم گرفته است که میزبانی مسابقات کوپا آمه ریکا را از کلمبیا بگیرد و بدین ترتیب کشور آرژانتین تنها میزبان مسابقات خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، شکایت دپارتمان بهداشت کشور آمریکا باعث شده است تا روسای کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی شرایط میزبانی کلمبیا را بررسی کنند. در حقیقت با توجه به شرایط کرونا در کلمبیا غیرممکن است که بتوان امنیت ورزشکاران در این کشور از نظر ابتلا به بیماری را کنترل کرد.

کشور کلمبیا شرایط سختی را از نظر شیوع ویروس کرونا سپری می کند و در شرایط کنونی به نظر می رسد که چاره ای به جز گرفته شدن میزبانی از این کشور وجود ندارد. هنوز مشخص نیست که شهرها و استادیوم های جدید میزبان کدام خواهد بود.  تا پیش از این ورزشگاه مونومنتال در بوینوس آیرس، ورزشگاه کمپس در کوردوبا و ورزشگاه مالویناس در مندوزا و همچنین ورزشگاه اونیکو ده سانتیاگو در کشور آرژآنتین به عنوان میزبان های کوپا آمه ریکا انتخاب  شده بودند اما احتمالا استادیوم های دیگری هم در آرژانتین برای میزبانی در نظر گرفته خواهند شد.  مسابقات کوپا آمه ریکا بین 23 خرداد تا نهم تیر برگزار خواهد شد که هنوز ساعت و برنامه دقیق بازیها اعلام نشده است.

4125