رونالدو و امباپه در یک قاب؛ هر دو در یک شب قهرمان شدند!

رونالدو و امباپه در یک قاب؛ هر دو در یک شب قهرمان شدند!

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته دیدار فینال جام حذفی در دو کشور فرانسه و ایتالیا برگزار شد و پاریسن ژرمن و یوونتوس توانستند به مقام قهرمانی دست یافته و جام را بالای سر ببرند. کریستیانو رونالدو توانست برای اولین بار قهرمان جام حذفی ایتالیا شود و یک جام جدید را در کارنامه فوتبالی خود ثبت کند. در فرانسه هم کیلیان امباپه با درخشش مقابل موناکو توانست قهرمان جام حذفی فرانسه شود و بدین ترتیب جام را بالای سر ببرد.

به گزارش فوتبالی، کیلیان امباپه همواره گفته است که الگو و اسطوره اش از زمان کودکی کریستیانو رونالدو بوده است و اکنون امباپه به همراه رونالدو هر دو در یک شب توانستند قهرمان رقابت های جام حذفی در کشور خود شوند و بدین ترتیب در یک شب جام را بالای سر ببرند و این قاب جالب از آنها ایجاد شود. بسیاری معتقدند که کیلیان امباپه همان بازیکنی است که جایگزین کریستیانو رونالدو می شود و تبدیل به بهترین بازیکن جهان خواهد شد و رقابت او و ارلینگ هالند مانند رقابت مسی و رونالدو خواهد شد.

امباپه یکی از گزینه های رئال مادرید برای تابستان پیش‌رو است و باید دید که او هم مثل کریستیانو رونالدو در دوران حرفه ای خود مسیر رئال مادرید را در پیش می گیرد یا اتفاقات دیگری رخ خواهد داد.

1470