عکس؛ دیدار ژاوی و پویول در یک کافه در بارسلونا

عکس؛ دیدار ژاوی و پویول در یک کافه در بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز، بازیکن سابق بارسلونا و سرمربی حال حاضر باشگاه السد قطر، با پایان فصل فوتبال در قطر برای تعطیلات خود راهی شهر بارسلونا شده است. ژاوی در بارسلونا همواره مورد توجه خبرنگاران و عکاسان قرار گرفته بود و حاشیه های زیادی ایجاد شد که او قرار است سرمربی بارسلونا شده و به جای رونالد کومان روی نیمکت بارسلونا بنشیند. البته خود ژاوی در واکنش به این شایعات گفت که اطلاعی از این قضیه نداشته و صرفا برای تعطیلات به بارسلونا آمده است.

به گزارش فوتبالی، اکنون ژاوی با کارلس پویول، اسطوره و کاپیتان اسبق باشگاه بارسلونا، در یک کافه در شهر بارسلونای اسپانیا دیدار کرده است. ژاوی و پویول دو دوست صمیمی بوده و از سال های حضورشان در بارسلونا دوست هستند و این دوستی و رفاقت همچنان ادامه دارد. پویول هنگامی که ژاوی از قطر به بارسلونا آمد، در فرودگاه به استقبال او رفت و بدین ترتیب نشان داد که برای او ارزش قائل است و دوست صمیمی اش است.

ژاوی به تازگی قراردادش را با باشگاه السد قطر تمدید کرده است و برخی از رسانه ها هم گفته اند که او گزینه مربیگری بارسلونا در حال حاضر نیست، اما باید دید که چه اتفاقاتی پیرامون این قضیه می افتد.

1470