مربی گل گهر: داور از پنالتی واضح تیم ما عبور کرد/ قلعه نویی با عوامل گل پدیده برخورد می کند

مربی گل گهر: داور از پنالتی واضح تیم ما عبور کرد/ قلعه نویی با عوامل گل پدیده برخورد می کند

پایگاه خبری فوتبالی- مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: در جریان مسابقه داور به راحتی از صحنه پنالتی برای تیم ما عبور کرد.

به گزارش فوتبالی، سعید الهویی بعد از دیدار پدیده و گل گهر سیرجان اظهار داشت: در ابتدا به تیم پدیده تبریک می گویم و از لطفی که به باشگاه ما بابت در اختیار گذاشتن زمین تمرین کردند تشکر می کنم.

وی افزود: یک بخشی از تعریف ما از بازی امروز فنی است ولی بهتر است در مورد نیمه دوم و 11 نفره دفاع کردن تیم پدیده در محوطه جریمه صحبت کنم.باید در مورد اشتباهی صحبت کنم که روند بازی را تغییر داد. در انتهای بازی به داور بازی آقای بای خسته نباشید گفتیم ولی یک سوال می پرسیم. چگونه هنوز کمیته داوران و مسئولان هنوز قبول ندارند یک داور اشتباه کرده ولی بعد از بازی ما و نساجی تمام کارشناسان متفق القول در مورد آن اشتباه صحبت کردند و روی حرف ما صحه گذاشتند؟

مربی گل گهر ادامه داد:همه کارشناسان گفتند یک پنالتی اشتباه در بازی با نساجی توسط بای برای تیم ما گرفته نشد، وقتی این داور هنوز قبول ندارد در آن صحنه اشتباه کرده،مسیر به این سمت می رود که در جریان نیمه دوم، وقتی سوار بر بازی هستیم و حریف در حال دفاع کردن است، یک صحنه واضح را پنالتی نمی گیرد، در آن صورت ما با یک تیم به هم ریخته مواجه می شویم.

الهویی تاکید کرد: ما باید 5 دقیقه بازیکنمان را آرام می کردیم چون آنها فکر می کنند که این داور همانی است که در یک بازی دیگر یک اشتباه بزرگ علیه تیم ما انجام داد. جریان این بازی را باید بر اساس اشتباه داور تحلیل کد البته قلعه نویی با اشتباه فردی که منجر به دریافت گل ساده شد برخورد خواهد کرد.

مربی گل گهر تاکید کرد: از کمیته داوران خواهش می کنیم عدالت را رعایت کنند. دوستان در کمیته انضباطی از حرف من سوء برداشت نکنند و ما فقط خواستار عدالت هستیم.نمی خواهم با این صحبت ها برد پدیده را زیر سوال ببرم، امیدوارم آنها با پیروزی های دیگر باعث خوشحالی مردم مشهد شوند.آقای کمیته داوران گل گهر هم تیمی است که هوادار دارد، یک مقدار عدالت را رعایت کنید.

وی در خصوص تعطیلی مسابقات گفت: یک بخشی از این تعطیلات ناخواسته است و بخشی دیگر به خاطر فشارهایی است که برخی باشگاه ها به سزمان لیگ تحمیل کردند. ما باید این تحمیل ها را بپذیریم ولی امیدوارم سازمان لیگ بداند با این تعطیلی ها کیفیت لیگ کاهش پیدا می کند و این اصلا به نفع لیگ و تیم ملی نخواهد بود.

4731