عکس؛ واکسن زدن نیمار و پیام ویژه او پس از واکسیناسیون

عکس؛ واکسن زدن نیمار و پیام ویژه او پس از واکسیناسیون

پایگاه خبری فوتبالی - همه گیری بیماری کرونا تاثیرات زیادی روی جهان فوتبال گذاشت و اکنون پس از گذشت چیزی حدود یک سال و نیم از آغاز این پاندمی، برخی از بازیکنان و مربیان فوتبال واکسینه شده اند و به نوعی واکسیناسیون به شکل های مختلف در نقاط مختلف دنیا آغاز شده است.

به گزارش فوتبالی، تازه ترین بازیکن و ستاره مشهور دنیای فوتبال که واکسن زده، نیمار جونیور بوده است. او امروز واکسینه شد و ویدیویی از واکسن زدن خود را در صفحه شخصی اش در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. نیمار همچنین در این پست اینستاگرامی که مربوط به واکسن زدن او بوده است، نوشت:" بعد از این همه انتظار ، نوبت من رسید. خوشحالم و امیدوارم هر چه زودتر همه چیز به حالت عادی برگردد و نه تنها کشور من برزیل بلکه کل جهان واکسینه شود." بدین ترتیب نیمار پس از زدن واکسن، پیام ویژه ای هم نوشت و باید دید که عادی سازی شرایط در جهان چه مدتی به طول خواهد انجامید.

نیمار شب گذشته به همراه هم تیمی هایش قهرمانی در جام حذفی فرانسه را جشن گرفت و اکنون هم واکسینه شده است تا به طور کلی روز خوبی را سپری کرده باشد. باید دید که او قهرمان لیگ فرانسه هم خواهد شد یا خیر.

1470