برد تاریخی ریورپلاته؛ بدون بازیکن تعویضی، بدون دروازه‌بان تخصصی!

برد تاریخی ریورپلاته؛ بدون بازیکن تعویضی، بدون دروازه‌بان تخصصی!

پایگاه خبری فوتبالی – تیم ریورپلاته بامداد امروز بامشکلات زیادی مقابل رقیب خود قرار گرفت و البته بازی خود را هم برد.

به گزارش فوتبالی، ریورپلاته آرژانتین بامداد امروز در چهارچوب رقابت های لیبرتادورس مقابل تیم سانتافه کلمبیا قرار می‌گیرفت. ریورپلاته ای‌ها از چند روز پیش به دلیل ابتلای نزدیک به ۲۰ نفر از بازیکنان‌شان دچار مشکل شده بودند و حتی در بازی مقابل بوکا هم تیم کاملی نداشتند اما مشکل از آن جایی حاد شد که به دلیل ابتلای ۴ دروازه‌بان این تیم به کرونا و عدم امکان اضافه کردن دروازه‌بان امید این تیم به تیم اصلی، مجبور بودند بدون هیچ یار تعویضی و دروازه‌بان تخصصی به زمین مسابقه بروند. کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی به تیم‌ها اجازه استفاده از ۵۰ بازیکن در لیست خود برای لیبرتادورس را داد اما ریور تنها ۳۲ بازیکن را در لیست خود قرار داده بود و بامداد امروز دچار مشکل شد.

در نهایت ریوری‌ها تصمیم گرفتند انزو پرز، هافبک با سابقه خود را که ۱۰۰ درصد هم آماده بود و با مشکل عضلانی دست و پنجه نرم می‌کرد را درون دروازه قرار دهند.‌آن‌ هم مقابل سانتافه که برای ادامه حضورش در لیبرتادورس به برد نیاز شدید داشت. نمایش انزو پرز اما چندان هم بد نبود و چند واکنش نسبتا خوب داشت. او در بازی یک گل هم در دقیقه ۷۳ دریافت کرد اما در نهایت برنده بازی ریورپلاته بود. با نتیجه ۲-۱.

این اتفاق در شبکه های اجتماعی با واکنش جالبی از فوتبال‌دوستان مواجه شد و بسیاری انزو پرز را تحسین کردند. خود پرز هم تخته رختکن که روی آن توصیه‌های فنی نوشته می‌شد را به یادگار برداشت.

1101