آزمون: در بازیهای دوستانه ملی پوشان محک جدی می خورند

آزمون: در بازیهای دوستانه ملی پوشان محک جدی می خورند

پایگاه خبری فوتبالی- برگزاری اردوهای تدارکاتی و مسابقات دوستانه به کسب تجربه بازیکنان کمک بسزایی می‌کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، دومین مرحله از اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال دختران زیر 20 سال در مرکز ملی فوتبال برگزار می شود. این تیم اواسط خرداد ماه جهت شرکت در تورنمنت زیر 20 سال کافا، زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را پیگیری می‌کند.

مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 20 سال دختران در گفتگو با سایت رسمی فدراسیون گفت: اردوی دوم تیم ملی دختران زیر 20 سال از دوم خرداد ماه در مرکز ملی فوتبال برگزار می‌شود که سعی کردیم از اردوی قبلی بهترین ها را انتخاب کنیم تا در کنار بازیکنانی که در تورنمنت قبلی کافا حضور داشتند، بتوانیم عملکرد قابل قبولی را از خود به جای بگذاریم.

وی از برنامه ریزی های مختلف تمرینی و اجرای آن در زمین مسابقه برای بازیکنان خبر داد و افزود: تمرینات مختلفی را برای بازیکنان در نظر گرفته ایم تا کاملا آماده شوند. برای اینکه زمان کافی نداریم، باید بر روی پست های بازیکنان تمرکز کرده و برنامه های تاکتیکی و سبک بازی که می‌خواهیم در این تورنمنت داشته باشیم را به مرحله اجرا بگذاریم. حریفان ما متفاوت هستند. باید بازیهای متفاوتی را از خود نشان دهیم. ممکن است در بازی اول سیستم هجومی داشته باشیم و یا در مقابل تیم های قوی سیستم دفاعی منسجم را در دستور کاری بازیکنان قرار دهیم و یا در ضد حمله قوی تر باشیم.

آزمون در پایان گفت: سعی داریم در فرصت اندک تمرینات مختلفی را انجام دهیم و یک بازی با تیم ملی بزرگسالان برگزار خواهیم کرد. این دیدار دوستانه فرصت بسیار خوبی است که بازیکنان محک مناسبی بخورند و کادر فنی شناخت بیشتری از بازیکنان داشته باشد.

7474