سوژه روز؛ عجیب‌ترین جام قهرمانی جهان شکست!

سوژه روز؛ عجیب‌ترین جام قهرمانی جهان شکست!

پایگاه خبری فوتبالی – درختچه‌ای که رم بخاطر شکست دادن رئال مادرید و قهرمانی در یک جام هدیه گرفته بود در جریان حمله پدر بازیکن جنوا در محل تمرین رمی‌ها شکست.

به گزارش فوتبالی، ۱۱ آگوست ۲۰۱۹ بود که قرار شد جامی به نام Mabel Green Cup برگزار شود و در قالب یک بازی ۲ تیم رئال مادرید و رم به مصاف هم بروند. هدف از برگزاری این بازی توجه بیشتر به طبیعت و محیط زیست بود و در پایان هم قرار شد به تیم قهرمان یک بونسای اهدا شود. در آن بازی رم توانست پس از ثبت نتیجه ۲-۲ در جریان بازی، در ضربات پنالتی حریف را شکست دهد و جام قهرمانی یعنی همان درختچه را برنده شود.

سوژه روز؛ عجیب‌ترین جام قهرمانی جهان شکست!

۲ روز پیش یک اتفاق عجیب در باشگاه رم اتفاد و پدر جیانلوکا اسکاماکا، بازیکن تیم جنوا وارد پارکینگ زمین تمرین رم شد و اقدام به آشوب و آسیب زدن به خودروها کرد. این درختچه هم از عصبانیت او دور نماند و حالا با انتشار تصاویری مشخص شده این درخت یا در واقع تنها جام رم در این سال‌ها هم شکسته. تصویر شکستن این گلدان هم در فضای مجازی بیبن هواداران رم دست به دست می‌شود و در عین جالب بودن وجود آن در زمین تمرین به عنوان یک گلدان ساده، باعث ناراحتی برخی شده است.

1101