باشگاه الشرطه ملی‌پوشانش را فراخواند/ "بدون ۹ بازیکن اصلی در جام حذفی بازی نمی‌کنیم"

باشگاه الشرطه ملی‌پوشانش را فراخواند/ "بدون ۹ بازیکن اصلی در جام حذفی بازی نمی‌کنیم"

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه الشرطه عراق به ملی‌پوشانش اعلام کرد باید اردوی تیم ملی این کشور در بصره را ترک کنند و در تمرینات تیم باشگاهی خودشان حضور یابند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، در پی اعلام مخالفت فدراسیون فوتبال عراق با تعویق بازی تیم الشرطه در جام حذفی این کشور مسئولان باشگاه به ملی‌پوشان الشرطه اعلام کردند باید عصر پنج‌شنبه اردوی تیم ملی در بصره را ترک کنند و به تمرینات تیم باشگاهی خودشان بازگردند.

الشرطه اعلام کرده این تصمیم منطبق با قوانین فدراسیون جهانی فوتبال است که به باشگاه‌ها اجازه می‌دهد در بازی‌های رسمی از کلیه نفرات خودشان طبق ضوابط بین‌المللی استفاده کنند. این در حالی است که تمرینات تیم ملی عراق از روز چهارشنبه در بصره آغاز شده و این تیم برای دیدار با تاجیکستان در این اردو آماده می‌شود. باشگاه الشرطه پیش از این اعلام کرده بود اگر فدراسیون با تعویق مسابقه این تیم در جام حذفی مخالفت کند ملی‌پوشان خودش را از اردو فرا می‌خواند.

تحسین الیاسری عضو هیئت مدیره باشگاه الشرطه در این خصوص گفت: وقتی فدراسیون درخواست ما برای تعویق بازی جام حذفی را نپذیرفه گزینه‌های مختلفی خواهیم داشت. دعوت از بازیکنان برای ترک اردوی تیم ملی و یا کناره‌گیری از مسابقات جام حذفی یا هر تصمیم دیگری. 9 بازیکن از تیم ما در اردوی تیم ملی هستند و انجام بازی در این شرایط ظلم آشکار در حق تیم ماست که بر همین اساس بدون این نفرات در مسابقات حاضر نمی‌شویم. راه حل‌های منطقی وجود دارد ازجمله اینکه بازی ما مقابل تیم المینا در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به شهر بصره منتقل شود و در کنار اردوی تیم ملی این بازی را برگزار کنند.

7474