پیرلو: این جام فراز و نشیب‌ها را از بین نمی‌برد/ دوست دارم در یوونتوس بمانم

پیرلو: این جام فراز و نشیب‌ها را از بین نمی‌برد/ دوست دارم در یوونتوس بمانم

پایگاه خبری فوتبالی – سرمربی تیم یوونتوس پس از فتح جام حذفی حرف‌های جالبی بیان کرد.

به گزارش فوتبالی،‌ بوفون پس از پایان بازی گفته: بازی بسیار خوبی بین ۲ تیمی که از ابتدا تا انتها جنگیدند بود. بازی شایسته‌ای برای فینال بود و خوشحالم که توانستیم به این هواداران این هدیه را بدهیم. می‌خواستیم برنده شویم و با جام به خانه برگردیم. برخلاف آن که فصل مثبتی نبود. کنار هم دوباره جمع شدیم و در سرمان تکرار کردیم این یک هدف مهم است. تیم‌های خوبی را در نیمه نهایی و فینال شکست دادیم و یوونتوس شایسته این جام بود.

سرمربی یوونتوس در ادامه افزود: اگر فصل مثبتی بود اینجا درباره رتبه پنجمی و حذف زودهنگام از لیگ قهرمانان اروپا صحبت نمی‌کردیم. فراز و نشیب‌هایی وجود داشت اما این جام نمی‌تواند آن‌ها را از بین ببرد. در اولین فصلم چیزهای زیادی یاد گرفتم و چیزهایی برای رضایت پیدا کردم که خوشحال کننده است. افسوسو این است که مقابل تیم‌هایی که روی کاغذ شکست‌شان آسان‌تر است امتیاز از دست دادیم.حالا باید بازی پایانی را در حالی که همه چیز در دست خودمان نیست انجام دهیم. مطمئن هستیم که اتمام تیم‌ها، آتالانتا، بولونیا و ورونا با تمام وجود بازی می‌کنند.

پیرلو در ادامه افزود: سرمربیگری فصل بعد؟ قطعا خودم را در این پست (سرمربیگری) تایید می‌کنم. فوتبال را از زمان کودکی دوست داشتم و به دوست داشتن ادامه می‌دهم. باشگاه تصمیم می‌گیرد اما مربیگری را دوست دارم، باشگاه را دوست دارم و باید ببینم چه تصمیمی گرفته می‌شود. دوست دارم ادامه دهم.

1101