پاری سن ژرمن با درخشش امباپه قهرمان جام حذفی شد

پاری سن ژرمن با درخشش امباپه قهرمان جام حذفی شد

پایگاه خبری فوتبالی - شاگردان مائوریسیو پوچتینو موفق شدند با کسب برد برابر موناکو، قهرمان جام حذفی فرانسه شوند تا پوچتینو به اولین جامش در این فصل برسد. 

به گزارش فوتبالی، یک شنبه شب از ساعت 23:45، تیم‌های موناکو و پاری سن ژرمن از مرحله فینال جام حذفی فرانسه به مصاف هم رفتند. پاریسی‌ها در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند و در لیگ فرانسه نیز در رده دوم قرار دارند، پس کاملا خطر بدون جام تمام کردن فصل را حس می‌کردند و برای رفع این خطر، باید در این دیدار به پیروزی می‌رسیدند تا جایگاه پوچتینو در پاریس نیز کمی در امان بماند.

در نیمه اول پاریسی‌ها بازی را بهتر آغاز کردند و در 19 این مائورو ایکاردی بود که با پاس گل کیلیان امباپه گل اول را به ثمر رساند. پس از این گل، موناکو جلو کشید و فرصت به تساوی کشاندن بازی را نیز داشت، اما مهاجمان این تیم نتوانستند شوتی به چهارچوب دروازه ناواس بزنند، تا نیمه اول با حساب 1-0 به سود پاری سن ژرمن به پایان برسد.

در نیمه دوم برخلاف نیمه اول، موناکو تیم برتر میدان بود، اما آن‌ها فقط مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتند و نمی‌توانستند زهردار ظاهر بشوند. در نهایت در دقیقه 81 کیلیان امباپه گل دوم را به ثمر رساند، تا پاریس با نتیجه 0-2 برنده شود و به اولین جام فصلش دست پیدا کند. 

4416