لیورپول با پیروزی برابر برنلی به جمع تاپ فور صعود کرد

لیورپول با پیروزی برابر برنلی به جمع تاپ فور صعود کرد

پایگاه خبری فوتبالی - لیورپول به پیروزی ارزشمندی برابر برنلی دست پیدا کرد. 

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه از ساعت 23:45، دو تیم برنلی و لیورپول از هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلستان در ورزشگاه ترف مور به مصاف هم رفتند. کلوپ و شاگردانش می‌دانستند که برای حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده باید در این دیدار به پیروزی می‌رسیدند و شاید کسب سهمیه، کمی از اتفاقات تلخ این فصل را برای قرمزها بکاهد. 

در نیمه اول ابتدا برنلی بازی را بهتر آغاز کرد، اما رفته رفته لیورپول بازی را در دست گرفت و توانست چند موقعیت خوب نیز خلق کند. برنلی در این دیدار هیچ وقت عقب ننشست و لیورپول نیز از این فرصت استفاده کرد و روبرتو فیرمینو در دقیقه 43 با پاس گل اندرو رابرتسون، گل اول را به ثمر رساند تا لیورپول با پیروزی 1-0 به رختکن برود. 

در نیمه دوم، لیورپول خیلی سریع به گل رسید. در دقیقه 52 ناتانیل فیلیپس مدافع قرمزها با پاس سادیو مانه، اختلاف را دو برابر کرد تا خیال کلوپ بابت پیروزی و کسب سه امتیاز کمی راحت شود. در ادامه فشار برنلی برای جبران کردن حداقل یک گل، افزایش یافت و آن‌ها چند باری می‌توانستند دروازه آلیسون را باز کنند، اما با بی دقتی مهاجمان، فرصت‌ها از دست رفت. در دقیقه 88 الکس اوکسلید چمبرلین گل سوم را زد، تا لیورپول با نتیجه 3-0 پیروز میدان شود و به رده چهارم صعود کند. 

4416