سولسشر احتمال خرید مهاجم در تابستان را رد نکرد

سولسشر احتمال خرید مهاجم در تابستان را رد نکرد

پایگاه خبری فوتبالی - به احتمال فراوان منچستریونایتد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی یک مهاجم شماره 9 را به خدمت خواهند گرفت.

به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ امیدوارند که در تابستان چند چهره جدید به ترکیب خود اضافه کنند. آن‌ها هفته گذشته با ادینسون کاوانی مهاجم اروگوئه‌ای خود تا ژوئن 2022 تمدید کردند، اما حالا با توجه به اخبار و شایعات پیرامون هری کین ستاره تاتنهام، اوله گونار سولسشر سرمربی نروژی شیاطین سرخ، احتمال خرید یک مهاجم دیگر را رد نکرد.

به نقل از سایت گل، سولسشر در خصوص این که با توجه به تمدید کاوانی آن‌ها دیگر به دنبال مهاجم نخواهند بود، گفت: "نه اصلا چنین چیزی درست نیست. بله ادینسون به تازگی با ما تمدید کرده، اما ما چند مهاجم سطح کلاس جهانی در این باشگاه داریم؟ من نمی‌توانم احتمال خرید یک مهاجم دیگر را رد کنم، زیرا ما در حال ساختن تیمی قدرتمند برای رقابت در سه جام مختلف هستیم. ما در دو سال گذشته در جمع سه تیم برتر بوده‌ایم، اما هنوز به سطح توقعات خود نزدیک هم نشدیم. امیدوارم در فصل آینده، ترکیب بهتری در اختیار داشته باشم تا بتوانیم باثبات تر در رقابت‌ها شرکت کنیم."

یونایتد خیلی وقت است که هری کین را زیر نظر گرفته است. این مهاجم انگلیسی دو روز پیش به سران باشگاه تاتنهام اعلام کرد که قصد جدایی از این باشگاه را دارد.

4416