اعلام ترکیب یوونتوس و آتالانتا؛ رونالدو به دنبال قهرمانی

اعلام ترکیب یوونتوس و آتالانتا؛ رونالدو به دنبال قهرمانی

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس و آتالانتا در فینال جام حذفی ایتالیا موسوم به کوپا ایتالیا از ساعت 23:30 به مصاف هم می روند و این بازی در ورزشگاه اختصاصی باشگاه ساسولو برگزار خواهد شد. این جم تنها جامی است که یوونتوس می تواند در پایان این فصل ببرد و بدین ترتیب فصل خود را بدون جام به پایان نرساند چرا که بیانکونری ها از لیگ قهرمانان اروپا خیلی زود حذف شدند و در سری آ هم قافیه را به اینتر باختند و اکنون در تلاش برای کسب سهمیه هستند.

به گزارش فوتبالی، آندره آ پیرلو گفته بود که خوشحال است که در اولین فصل مربیگری خود به فینال جام حذفی رسیده است و اکنون باید دید که می تواند در این بازی به پیروزی رسیده و جام را از آن خود کند یا نه. در آن سوی میدان، شاگردان گاسپرینی هم که جایگاه خوبی در سری آ دارند، انگیزه خوبی برای فتح این جام دارند و باید دید که موفق می شوند یووه را شکست داده و قهرمان شوند یا نه.

این بازی یک فینال دیگر برای رونالدوست و باید دید که عملکرد او چگونه خواهد بود.

ترکیب یوونتوس بدین شرح است: بوفون، کوادرادو، دلیخت، کیه‌لینی، دانیلو، رابیو، بنتانکور، کیه زا، مک کنی، کولوسفسکی، کریستیانو رونالدو.

ترکیب آتالانتا هم بدین گونه است: گولینی، تولوی، رومرو، پالومینو، هاتبوئر، ده رون، فرویلر، گوزنس، مالینوفسکی، پسینا، زاپاتا

1470