رئیس اتلتیکو مادرید: درهای ما برای بازگشت گریزمان باز است

رئیس اتلتیکو مادرید: درهای ما برای بازگشت گریزمان باز است

پایگاه خبری فوتبالی - انریکه کرزو رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید ادعا کرد که این باشگاه در هر زمانی که ممکن باشد، مقدمات بازگشت آنتوان گریزمن ستاره فرانسوی بارسلونا را فراهم می‌کند. 

به گزارش فوتبالی، آنتوان گریزمن در تابستان 2019 با مبلغ 120 میلیون یورو از روخی بلانکوس به بارسلونا منتقل شد. او در طول پنج سال حضورش در اتلتیکو مادرید به عنوان یکی از بهترین مهاجمان دنیا مطرح شده بود، اما نتوانست آنچنان که باید، در بارسلونا بدرخشد. در چند روز گذشته نیز اخباری مبنی بر فروش چند ستاره بلوگرانا به گوش می‌رسید و گریزمان یکی از بازیکنانی هست که احتمال می‌رود در این تابستان به فروش برسد. 

به نقل از سایت گل، انریکه کرزو در گفت و گویی با کادنا سر گفت: "هر تیمی بابت داشتن گریزمان دیوانه خواهد شد. او بازیکن برجسته‎ای است و امیدواریم روزی به اتلتیکو مادرید بازگردد، البته فکر نمی‌کنم که سران بارسلونا قصد فروش او را داشته باشند. او در اتلتیکو به چنین بازیکنی تبدیل شد و چند فصل بی نظیر در این باشگاه سپری کرد."

از نظر گلزنی و تاثیرگذاری در یک سوم دفاعی حریفان، گریزمان آمار بهتری نسبت به فصل اول حضورش در کاتالونیا دارد، اما نتوانست باثبات ظاهر شود. او در 50 بازی برای بارسلونا به میدان رفت و 19 گل برای این باشگاه به ثمر رساند.

4416