بارسلونا از بین تمدید قرارداد با مسی و جذب هالند کدام گزینه را انتخاب خواهد کرد؟

بارسلونا از بین تمدید قرارداد با مسی و جذب هالند کدام گزینه را انتخاب خواهد کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد باشگاه بارسلونا توانایی مالی برای خرید ارلینگ هالند را نخواهد داشت. 

به گزارش فوتبالی، رسانه‌های اسپانیایی مدعی هستند که آبی اناری‌ها به خاطر کمبود منابع مالی از رقابت برای خرید ستاره نروژی دورتموند کنار کشیدند و تمرکز خود را روی تمدید با لیونل مسی گذاشتند. 

به نقل از مارکا، در ماه آوریل مینو رایولا و پدر ارلینگ هالند با سران بارسلونا دیدار احتمالات پیوستن او را به کاتالونیا بررسی کردند. اما خوان لاپورتا می‌داند که از بین هالند و مسی یکی را باید انتخاب کند. بارسلونا به دلیل پاندمی ویروس کرونا، ضررهای مالی زیادی را متحمل شد. TV3 مدعی است که بلوگرانا حداقل 150 میلیون یورو باید برای جذب هالند هزینه کنند و این شامل دستمزد سالیانه او نمی‌شود. به علاوه اولویت بارسلونا، تمدید قرارداد با مسی است، حتی اگر هزینه‌های زیادی برای باشگاه داشته باشد، آن‌ها می‌خواهند در فصل آینده لئو مسی را در لباس بارسا مشاهده کنند. 

برای تمدید قرارداد مسی و همچنین جذب هالند، بارسلونا باید در چند پست، بازیکنان خود را به فروش برساند. جرارد پیکه، سرخیو بوستکتس، سرخی روبرتو، جوردی آلبا و آنتوان گریزمان از بازیکنانی هستند که حقوق هفتگی بالایی در این باشگاه دریافت می‌کنند. 

بارسلونا امیدوار است که هالند یک فصل دیگر در دورتموند بماند، چون طبق بند فسخ قراردادش، رقم او به 75 میلیون یورو کاهش خواهد یافت.

4416