وکیا: ما فوتبالیست هستیم نه آهن!/ افتخار می‌کنم که شاگرد قلعه‌نویی بودم

وکیا: ما فوتبالیست هستیم نه آهن!/ افتخار می‌کنم که شاگرد قلعه‌نویی بودم

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال پدیده مشهد از رویه برگزاری مسابقات لیگ برتر انتقاد کرد و گفت: ما با این فشردگی مسابقات نیاز به استراحت داریم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، یوسف وکیا درباره آخرین وضعیت تیمش در آستانه بازی با گل‌گهر گفت: شرایط تیم ما خوب است. البته باخت برابر آلومینیوم اراک ناراحت‌کننده بود و در حالی این بازی را باختیم که یک توپ روی دروازه ما آمد. با این حال این باخت را فراموش کردیم و امیدوارم در بازی با گل‌گهر سه امتیاز خانگی را بگیریم تا وضعیت‌مان در جدول هم بهتر شود.

وی همچنین درباره تعطیلی‌ها متعدد لیگ برتر خاطر نشان کرد: تیم ما واقعاً از این موضوع ضربه خورد است. مگر می‌شود دو بازی انجام و سپس لیگ را 30 یا 40 روز تعطیل شود؟! من یک مصاحبه از آقای سهیل مهدی می‌خواندم که گفته بود اگر لیگ امسال تمام شود بلافاصله باید لیگ فصل بعد را شروع کنیم. باور کنید ما فوتبالیست هستیم، نه آهن. ما با این فشردگی مسابقات نیاز به استراحت داریم. مگر می‌شود در یک فصل چهار بار بدنسازی کنیم؟! قطعاً این موضوع روی عملکرد فنی ما هم تأثیر می‌گذارد.

وکیا با بیان اینکه تیمش بازی آسانی برابر گل‌گهر در پیش نخواهد داشت، تأکید کرد: گل‌گهر تیم باکیفیتی است که با توجه به نتایج اخیر از لحاظ روحی شرایط خوبی دارد. آنها امکانات و شرایط مالی خوبی دارد و از بازیکنان توانمند و کادر فنی باتجربه بهره می‌برند، ولی ما در خانه بازی می‌کنیم و محکوم به گرفتن سه امتیاز هستیم.

هافبک تیم فوتبال پدیده که در نیم‌فصل اول فرصت زیادی برای بازی در گل‌گهر پیدا نکرد، درباره تقابل با این تیم و همچنین امیر قلعه‌نویی تصریح کرد: خوشحالم که قرار است دوستانم را ببینم و قبل از بازی هم نزد آقای قلعه‌نویی خواهم رفت. اینکه در گل‌گهر زیاد بازی نکردم یک موضوع سلیقه‌ای است و افتخار می‌کنم که شاگرد امیر قلعه‌نویی بودم.

7474