عکس؛ فرگوسن، مرسدس گرانقیمتش را در منطقه ممنوعه پارک کرد

عکس؛ فرگوسن، مرسدس گرانقیمتش را در منطقه ممنوعه پارک کرد

پایگاه خبری فوتبالی - سر الکس فرگوسن مربی اسبق منچستریونایتد خوش شانس بود که توسط پلیس جریمه نشد چرا که تصویری از او منتشر شده است که خودروی مرسدس خود را روی دو خط زرد یعنی منطقه ممنوعه پارک کرده است. 

به گزارش فوتبالی، سان تصویری از مربی بازنشسته و 79 ساله منتشر کرده است که مرسدس اس 350 خود که 75 هزار پوند می ارزد را در منطقه ممنوعه پارک کرده است و به یک فروشگاه می رود. فرگوسن خوش شانس بود که بدون دریافت برگ جریمه به خودرویش برگشت چرا که شاید پلیس راهنمایی و رانندگی، هوادار منچستریونایتد بوده و خودرویش را می شناخته است!

بر اساس قوانین راهنمایی و رانندگی شهر منچستر، تنها افرادی که پلاک آبی داشته باشند می توانند خودرویشان را روی دو خط زرد پارک کنند در غیر این صورت به علت پارک کردن در منطقه ممنوعه 70 تا 50 پوند جریمه در نظر گرفته می شود. البته اگر جریمه در کمتر از 14 روز پرداخت شود، 50 درصد تخفیف داده می شود.

اخیرا مستندی در مورد بیماری مغزی فرگوسن در سال 2018 منتشر شده است که او در این مستند در مورد تجربیات سختی که از زندگی اش داشته می گوید چرا که در آن لحظات خودش را نزدیک به مرگ می دیده یا خطر از دست دادن حافظه اش را حس می کرده است.

4125